Seagate tipsar: Så uppgraderar du lagringen i PlayStation 5

Robot
Seagate tipsar: Så uppgraderar du lagringen i PlayStation 5

Tryter utrymmet på konsolen efter alla spelfynd under Black Week? Seagate vill påminna om att inga spel behöver ge vika bara för att nya ska in.

Medlem

Måste man redan uppgradera PS5Pro själv?

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Har kanske inte själv så otroligt många spel installerade samtidigt, så ser inget behov av mer lagring än vad PS5:an erbjuder. Hur många AAA spel kör man samtidigt menar jag?

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Har kanske inte själv så otroligt många spel installerade samtidigt, så ser inget behov av mer lagring än vad PS5:an erbjuder. Hur många AAA spel kör man samtidigt menar jag?

Rätt skönt å inte behöva välja vilka spel som ska va kvar och vilka som ska ryka från hårddisken när man ska installera nytt dock. Jag har inte installerat mer minne jag heller men ibland är det ju rätt drygt å behöva tanka ner och installera en himla massa gigabyte när man bara blir sugen på å lira en kortis av en gammal goding som inte fick plats :P.

Såvida man inte sitter på en monsterfiberlina då;).

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Måste man redan uppgradera PS5Pro själv?

Nej inte om man klarar sig med 2TB som är standardlagring i PRO. Måste säga att den extra lagringen mot vanliga PS5an är väldigt skön! Precis som skribenten över här påpekat. Nästan så skön att man trots allt blir lite sugen på att se om det går att knö in ytterligare minne för framtiden. Någon som vet om FireCuda 530 2 TB även passar till PRO?

1
Skriv svar