Första trailern för Sonic the Hedgehog 3-filmen är här
Barnen är förtjusta, men jag tycker inte den verkar nå charmen från den första filmen.
Finns det en tvåa? Herregud vad jag inte har koll på något längre.
Och en TV serie som handlar om Knuckles!
Problemet med superhjälte-filmer är att protagonisterna verkar oövervinnerliga, så även Sonic. Har svårt att bry mig om odödliga karaktärer.
Du borde kolla på The boys och Invincible
Och en TV serie som handlar om Knuckles!
Det är inte ofta jag gnäller och är negativ, men den här serien var verkligen extremt dålig.
De utannonserar en TV-serie som spin off till Sonic-filmerna som ska handla om Knuckles, och så är han knappt med i serien och han är inte ens fokuset. Man följer för det mesta en karaktär som heter Wade istället som ska vinna någon jävla bowlingturnering?!?! Serien hade lika gärna kunnat heta "The Wade Show", med en humoristisk undertitel som "also starring Knuckles."
Vem vill egentligen se ett långt avsnitt där Wade sitter och bråkar med sin syster som två femåringar runt matbordet, med humor som känns anpassad för småbarn, i ett helt avsnitt?! Serien heter Knuckles. Det hade varit mycket bättre om den faktiskt handlade om honom. Kanske hans och mästeremeraldens förflutna?
Det är precis som om de skulle göra en "Luigi's Mansion"-spin off till Super Mario-filmen, där man med posters och annat får det att se ut som att Luigi är huvudkaraktären (hans namn är ju med i titeln), men istället får man följa Toad som försöker vinna en tårtbakningstävling. Luigi dyker bara upp ibland, suger upp ett spöke, och försvinner sedan igen. Bra Luigi-film va?!
Nej, usch och fy!
Problemet med superhjälte-filmer är att protagonisterna verkar oövervinnerliga, så även Sonic. Har svårt att bry mig om odödliga karaktärer.
Detta som gör att jag har svårt för John Wick faktiskt.
Du borde kolla på The boys och Invincible
Invincible är en av de bästa filmerna jag någonsin sätt. Så jävla bra!
Ska kolla in The Boys, tack för tipset!
Invincible är en av de bästa filmerna jag någonsin sätt. Så jävla bra!
Ska kolla in The Boys, tack för tipset!
Jag tror han menar superhjälte-serien Invincible och inte filmen (finns säkert flera).
Jag tror han menar superhjälte-serien Invincible och inte filmen (finns säkert flera).
Ah så sant. Jag tänkte på Unbrekable!
Ah så sant. Jag tänkte på Unbrekable!
Yep!