Första trailern för Sonic the Hedgehog 3-filmen är här

Robot
Första trailern för Sonic the Hedgehog 3-filmen är här
It's not a lake, it's an ocean

Barnen är förtjusta, men jag tycker inte den verkar nå charmen från den första filmen.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Var lite besviken på tvåan, men tycker ändå dom håller en bra "popcorn" kvalité hittills.
Sedan är Jim Carry fortfarande ett dragplåster. Han är så bra som Robotnic.

Medlem

Finns det en tvåa? Herregud vad jag inte har koll på något längre.

Redaktör
Ponny

Blir allt bättre med Keanu Reeves? Ja.

signatur

En Bamseponny av folket

Releasehästryttare
Skrivet av Mattias.K:

Finns det en tvåa? Herregud vad jag inte har koll på något längre.

Och en TV serie som handlar om Knuckles!

Avstängd

Problemet med superhjälte-filmer är att protagonisterna verkar oövervinnerliga, så även Sonic. Har svårt att bry mig om odödliga karaktärer.

Releasehästryttare
Skrivet av pazu:

Problemet med superhjälte-filmer är att protagonisterna verkar oövervinnerliga, så även Sonic. Har svårt att bry mig om odödliga karaktärer.

Du borde kolla på The boys och Invincible

Moderator | Testpilot
Skrivet av Devan:

Och en TV serie som handlar om Knuckles!

https://youtu.be/1kETt59yn6A

Det är inte ofta jag gnäller och är negativ, men den här serien var verkligen extremt dålig.

De utannonserar en TV-serie som spin off till Sonic-filmerna som ska handla om Knuckles, och så är han knappt med i serien och han är inte ens fokuset. Man följer för det mesta en karaktär som heter Wade istället som ska vinna någon jävla bowlingturnering?!?! Serien hade lika gärna kunnat heta "The Wade Show", med en humoristisk undertitel som "also starring Knuckles."

Vem vill egentligen se ett långt avsnitt där Wade sitter och bråkar med sin syster som två femåringar runt matbordet, med humor som känns anpassad för småbarn, i ett helt avsnitt?! Serien heter Knuckles. Det hade varit mycket bättre om den faktiskt handlade om honom. Kanske hans och mästeremeraldens förflutna?

Det är precis som om de skulle göra en "Luigi's Mansion"-spin off till Super Mario-filmen, där man med posters och annat får det att se ut som att Luigi är huvudkaraktären (hans namn är ju med i titeln), men istället får man följa Toad som försöker vinna en tårtbakningstävling. Luigi dyker bara upp ibland, suger upp ett spöke, och försvinner sedan igen. Bra Luigi-film va?!

Nej, usch och fy!

signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot
Skrivet av pazu:

Detta som gör att jag har svårt för John Wick faktiskt.

signatur

Testpilot & Twitter

Avstängd
Skrivet av Devan:

Du borde kolla på The boys och Invincible

Invincible är en av de bästa filmerna jag någonsin sätt. Så jävla bra!
Ska kolla in The Boys, tack för tipset!

Moderator | Testpilot
Skrivet av pazu:

Invincible är en av de bästa filmerna jag någonsin sätt. Så jävla bra!
Ska kolla in The Boys, tack för tipset!

Jag tror han menar superhjälte-serien Invincible och inte filmen (finns säkert flera).

signatur

Testpilot & Twitter

Avstängd
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag tror han menar superhjälte-serien Invincible och inte filmen (finns säkert flera).

Ah så sant. Jag tänkte på Unbrekable!

Releasehästryttare
Skrivet av uberpwnage2.0:

Skrivet av pazu:

Ah så sant. Jag tänkte på Unbrekable!

Yep!

Medlem

Första filmen hade charm. Tvåan och trean känns mer som om de är producerade av Michael Bay. För mycket action, för lite karaktärsutveckling och handling.

1
Skriv svar