Nya spel kommer avtäckas på Gamesom-streamen på tisdag
Och helst Inget Concord liknande tack.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Wolverine?
Inte nytt spel iofs, men tänk om vi kunde få lite gameplay och trailer eller något.
Nytt Ratchet kan man ju hoppas på också, eller en återupplivning av Sly Racoon eller Jak and Daxter.
Spel med James Bond eller ett Mission Impossible spel? Sista MI-filmen blev ju framflyttad ett år, kan ju alltid hoppas att det är för att de ska hinna släppa ett spel för att öka hypen. 🤞
Sen vettefan alltså. Funderar på vad för nytt man kan tänkas vilja ha, men det är ju bara uppföljare inom etablerade IPn. Vore kul med något helt nytt. Gärna nytänkande plattformare, typ som Celeste var när det släpptes
Spel med James Bond eller ett Mission Impossible spel?
Var det inte någon som jobbade på ett nytt James Bond spel? Tror det kanske var IO, men inte helt säker.
Det skulle i vilket fall vara riktigt kul, längesedan man fick ett schysst spel med spiontema!
Var det inte någon som jobbade på ett nytt James Bond spel? Tror det kanske var IO, men inte helt säker.
Det skulle i vilket fall vara riktigt kul, längesedan man fick ett schysst spel med spiontema!

Äger den till Amiga i nästan mint condition. Riktigt kul
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Ofan. Har jag helt missat. Hoppas det stämmer!
Ofan. Har jag helt missat. Hoppas det stämmer!
Det stämmer 👍👍 https://ioi.dk/project-007