Fans av Dishonored och Prey "lär gilla" Wolfeye Studios nästa spel

Robot
Fans av Dishonored och Prey "lär gilla" Wolfeye Studios nästa spel

Enligt Arkane-grundaren Raphael Colantonio.

#Dishonored, #Prey, #Weird-west, #Wolfeye-studios

Inaktiv

mmm, de sa samma sak om Redfall... det gick ju bra...

Medlem
Skrivet av anon_31000:

Jag gillar Redfall & Starfield men samtidigt har jag inte höga krav på spel. Så länge det är roligt räcker för mig.

signatur

PEACE✌️

Medlem
Skrivet av anon_31000:

Men Wolfeye är en helt annan studio och Raphael Colantonio lämnade Arkane efter Prey. Han har varit öppet kritisk mot hur Arkane har utvecklats och hur de nya spelen Arkane gjort tappat sin identitet i takt med att utgivare petar mer och mer i utvecklingen. Det där uttalandet är mer flirtande med fansen till hans tidigare spel. Så jag tror mer på honom när det gäller löften om immersive sims.

Medlem

Weird West var okej, men att göra ett bra immersive sim kräver mycket erfarenhet så jag har ivrigt väntat på Wolfeye's nästa. Att det blir förstapersonsvy gör mig ännu mera hyped

Inaktiv
Skrivet av Atilaa:

Men Wolfeye är en helt annan studio och Raphael Colantonio lämnade Arkane efter Prey. Han har varit öppet kritisk mot hur Arkane har utvecklats och hur de nya spelen Arkane gjort tappat sin identitet i takt med att utgivare petar mer och mer i utvecklingen. Det där uttalandet är mer flirtande med fansen till hans tidigare spel. Så jag tror mer på honom när det gäller löften om immersive sims.

Vi får väl se, än så länge är det ganska tomma ord från Raphael Colantonio. Känns som vilket bolag som helst, alla säga att deras spel är det bästa som någonsin har gjorts.

Släpp spelet, sen kan vi prata om det är värt att spela eller inte.

Medlem

Gillade Weird West, men bristen på förstapersonvy var verkligen en nackdel. Ser fram emot deras nästa spel som åtgärdar det!

Medlem

Det bra Prey eller det moderna skräpet som släpptes för ett par år sedan?

Medlem
Skrivet av kebbe:

Det moderna skräpet var ju en skitbra andlig uppföljare till System Shock. Gärna mer sånt tack!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Prey från 2017 är det bästa moderna System Shock liknade spelet som finns just nu. Helt otroligt bra spel. "Det bra Prey" menar du Human Head Studios prey där man spelar en Native Indian och blir kidnappad av av aliens? Kul spel men inte lika bra som Prey 2017.

signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Originalet är underskattat, men inte en chans att det moderna är skräp.

Du trollade för hårt här.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar