Fans av Dishonored och Prey "lär gilla" Wolfeye Studios nästa spel
mmm, de sa samma sak om Redfall... det gick ju bra...
Jag gillar Redfall & Starfield men samtidigt har jag inte höga krav på spel. Så länge det är roligt räcker för mig.
PEACE✌️
mmm, de sa samma sak om Redfall... det gick ju bra...
Men Wolfeye är en helt annan studio och Raphael Colantonio lämnade Arkane efter Prey. Han har varit öppet kritisk mot hur Arkane har utvecklats och hur de nya spelen Arkane gjort tappat sin identitet i takt med att utgivare petar mer och mer i utvecklingen. Det där uttalandet är mer flirtande med fansen till hans tidigare spel. Så jag tror mer på honom när det gäller löften om immersive sims.
Men Wolfeye är en helt annan studio och Raphael Colantonio lämnade Arkane efter Prey. Han har varit öppet kritisk mot hur Arkane har utvecklats och hur de nya spelen Arkane gjort tappat sin identitet i takt med att utgivare petar mer och mer i utvecklingen. Det där uttalandet är mer flirtande med fansen till hans tidigare spel. Så jag tror mer på honom när det gäller löften om immersive sims.
Vi får väl se, än så länge är det ganska tomma ord från Raphael Colantonio. Känns som vilket bolag som helst, alla säga att deras spel är det bästa som någonsin har gjorts.
Släpp spelet, sen kan vi prata om det är värt att spela eller inte.
Det bra Prey eller det moderna skräpet som släpptes för ett par år sedan?
Det moderna skräpet var ju en skitbra andlig uppföljare till System Shock. Gärna mer sånt tack!
Prey från 2017 är det bästa moderna System Shock liknade spelet som finns just nu. Helt otroligt bra spel. "Det bra Prey" menar du Human Head Studios prey där man spelar en Native Indian och blir kidnappad av av aliens? Kul spel men inte lika bra som Prey 2017.
Den som vet vet.
Originalet är underskattat, men inte en chans att det moderna är skräp.
Du trollade för hårt här.
Ännu en dag i paradiset.