Gamereactor påväg bort?

Medlem
Skrivet av Freakon:

Det verkar som att gamereactor har gått sönder. Siten har inte funkat för mig i över en vecka. Annonser täcker allt och inget går att klicka på. Det gäller via mobilen och med Chrome. Blockerar man annonser så funkar det.

Helt stört att siten sköts så otroligt dåligt. Man måste alltså blocka deras inkomstkälla för att den ska funka?

Det måste vara Sveriges sämst skötta kommersiella sida?

Håller med, men det är tydligen Gamereactor Danmark som har hand om allt ”tekniskt” på sidan, inklusive annonser.

Medlem
Skrivet av Matsamoto:

Håller med, men det är tydligen Gamereactor Danmark som har hand om allt ”tekniskt” på sidan, inklusive annonser.

Danskarna borde svepa en röd Ålborg och kavla upp armarna. Det är obegripligt att ingen därborta tar tag i saken.

Tyvärr förlorar de mina intäkter från och med nu. Jag kommer aldrig mer att tillåta annonser när jag besöker sidan.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Lite "småroligt" att se den här tråden ploppa upp då och då, så jag kan påminna mig själv om varför man har pinnat FZ som en av starttabbarna i webläsaren.

Svänger in på GR igen:
Alltså ursäkta 🇫🇷, men vilken jävla katastrof till hemsida. (mobilversionen är ju bland det värsta jag sett.)
Fattar inte att man frivilligt ens vill hänga kvar där.

Medlem

Fan, har totalt missat GR. Och jag som älskar att diskutera woke kultutarxism och vad det gör med vår värld.

Medlem

När sajten hade sitt förra utseende, layouter och etc så var den absolut i glansdagarna.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Skriv svar