CDPR:s Boston-studio ska göra nästa Cyberpunk mer autentiskt amerikanskt

Robot
CDPR:s Boston-studio ska göra nästa Cyberpunk mer autentiskt amerikanskt

Man kan ju inte ha fel lock på gatubrunnarna.

#Cd-projekt-red, #Cyberpunk-2077


Medlem

För guds skull; se till att använda tillgångar ni redan har och leverera ett fungerande spel på dag ett!

Efter att vi fick vänta månade efter release så blev det ju ett underbart spel men väldigt fin upplevelse!

(Struntar nog i vad för lock de har på sina brunnar☺️)

Medlem

Det är en framtidsvision, behöver det verkligen vara "autentiskt amerikanskt" då? Nej. Låter som ett onödigt fokus som få lär bry sig det minsta om. Fokusera på handlingen och en levande värld istället så kommer nog de flesta bli betydligt mer nöjda än över några brunnlock.

Medlem

Men i framtiden kanske amerikanska städer väljer att köpa brunnslock från en europeisk tillverkare. Som andra säger lägg tid på att spelet funkar som det ska så det inte blir praktfjasko i börja igen

Medlem
Medlem

Cp-företaget kan ju sätta de fyra som är kvar på det där Melass-företaget på dessa brunnslock då...

Hela grejen är ju bara en sådan där sak för att folk vill skriva nyheter, utspelar sig spelet år 2029 nu eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Mmmmmm. Låga förväntningar. Känns som CDPRs sista hurrah var Phantom Liberty.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

Muppar! Gör ett bra spel bara, det räcker.

Medlem

Ju mer realistiskt det är, desto bättre blir det. Eller...? Flera av mina favoritspel är allt annat än realistiska. Jag tycker det är viktigare med atmosfär och känsla, och lite fantasi.
Läste en artikel om hur många filmer nu är för snygga, så det blir stelt, själlöst. Det är väl så vi vill att spelen också blir.

Medlem

Sjukt pepp på det här. Dissade cyberpunk pga release-fiaskot och sen blev det aldrig av, men köpte det äntligen i julas på rean (komplett med pl inkluderat) och JÄVLAR va bra jag tycker det var. Blir sugen på att spela om nu bara jag tänker på det. Tvåan ligger väldigt högt på min hype-lista! Kunde dock inte bry mig mindre om hur brunnslocken i spelen ser ut...

ELF
Medlem

Låter ju som troll klagomål.
Är ju självklart att det är framtiden och en väldigt mixad värld.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Sjukt pepp på det här. Dissade cyberpunk pga release-fiaskot och sen blev det aldrig av, men köpte det äntligen i julas på rean (komplett med pl inkluderat) och JÄVLAR va bra jag tycker det var. Blir sugen på att spela om nu bara jag tänker på det. Tvåan ligger väldigt högt på min hype-lista! Kunde dock inte bry mig mindre om hur brunnslocken i spelen ser ut...

Det är ett fantastiskt spel, ser fram emot nästa del!

Men brunnslock och stolpar är inget jag tänkt på överhuvudtaget, instämmer med de som påpekar att deras fokus bör vara på att leverera helt vid release.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Ju mer realistiskt det är, desto bättre blir det. Eller...? Flera av mina favoritspel är allt annat än realistiska. Jag tycker det är viktigare med atmosfär och känsla, och lite fantasi.
Läste en artikel om hur många filmer nu är för snygga, så det blir stelt, själlöst. Det är väl så vi vill att spelen också blir.

Såg en video där en vapenexpert rankade filmer, hur vapen hanterades där. Han störde sig på en del filmer så han kunde inte se vidare.

Medlem

Mycket bra 👍


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Nu är jag inte helt kunnig om loren, men kan inte nästa utspela sig i Polen...... 😉

Medlem

I en fiktiv framtid i en mångkulturell stad fylld med laserninjor som bytt ut sina armar till svärdsklingor har folk hajat till och sagt "äeee vafan, dehär gatubrunnarna är ju inte alls rätt?" Folk är då roliga ibland😁

Medlem

Vänta är det brunnslock folk hakat upp sig på? Hur vet man hur ett brunnslock ser ut i en fiktiv framtida värld? Jag tyckte Cyberpunk kändes väldigt amerikanskt redan nu.

Medlem
Skrivet av aeosoth:

I en fiktiv framtid i en mångkulturell stad fylld med laserninjor som bytt ut sina armar till svärdsklingor har folk hajat till och sagt "äeee vafan, dehär gatubrunnarna är ju inte alls rätt?" Folk är då roliga ibland😁

Jag tänkte inte ens på att det ens finns gatubrunnar i spelet. Så mycket annat som fångade min uppmärksamhet. De som designade spelvärlden känner sig nog lite nere nu. Det är ju trots allt en del spektakulära byggnader i spelet. Och folk tittar på gatubrunnarna. I alla fall de som letar fel på allt...

1
Skriv svar