CDPR:s Boston-studio ska göra nästa Cyberpunk mer autentiskt amerikanskt
Ju mer realistiskt det är, desto bättre blir det. Eller...? Flera av mina favoritspel är allt annat än realistiska. Jag tycker det är viktigare med atmosfär och känsla, och lite fantasi.
Läste en artikel om hur många filmer nu är för snygga, så det blir stelt, själlöst. Det är väl så vi vill att spelen också blir.
Sjukt pepp på det här. Dissade cyberpunk pga release-fiaskot och sen blev det aldrig av, men köpte det äntligen i julas på rean (komplett med pl inkluderat) och JÄVLAR va bra jag tycker det var. Blir sugen på att spela om nu bara jag tänker på det. Tvåan ligger väldigt högt på min hype-lista! Kunde dock inte bry mig mindre om hur brunnslocken i spelen ser ut...
Låter ju som troll klagomål.
Är ju självklart att det är framtiden och en väldigt mixad värld.
Sjukt pepp på det här. Dissade cyberpunk pga release-fiaskot och sen blev det aldrig av, men köpte det äntligen i julas på rean (komplett med pl inkluderat) och JÄVLAR va bra jag tycker det var. Blir sugen på att spela om nu bara jag tänker på det. Tvåan ligger väldigt högt på min hype-lista! Kunde dock inte bry mig mindre om hur brunnslocken i spelen ser ut...
Det är ett fantastiskt spel, ser fram emot nästa del!
Men brunnslock och stolpar är inget jag tänkt på överhuvudtaget, instämmer med de som påpekar att deras fokus bör vara på att leverera helt vid release.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Ju mer realistiskt det är, desto bättre blir det. Eller...? Flera av mina favoritspel är allt annat än realistiska. Jag tycker det är viktigare med atmosfär och känsla, och lite fantasi.
Läste en artikel om hur många filmer nu är för snygga, så det blir stelt, själlöst. Det är väl så vi vill att spelen också blir.
Såg en video där en vapenexpert rankade filmer, hur vapen hanterades där. Han störde sig på en del filmer så han kunde inte se vidare.
I en fiktiv framtid i en mångkulturell stad fylld med laserninjor som bytt ut sina armar till svärdsklingor har folk hajat till och sagt "äeee vafan, dehär gatubrunnarna är ju inte alls rätt?" Folk är då roliga ibland😁
Jag tänkte inte ens på att det ens finns gatubrunnar i spelet. Så mycket annat som fångade min uppmärksamhet. De som designade spelvärlden känner sig nog lite nere nu. Det är ju trots allt en del spektakulära byggnader i spelet. Och folk tittar på gatubrunnarna. I alla fall de som letar fel på allt...