Spelbonaza! Spelsommar! Spelhelg!

Robot
Spelbonaza! Spelsommar! Spelhelg!

I helgen både spelar vi och drömmer om framtidens spelhelger.

#spelhelg


Inaktiv

Kör några rundor i Helldivers 2 medans jag längtar till alla konserter i sommar....

Medlem

D4 och WoW för hela slanten!

Ambassadör
Xbox

Har tänkt att spela igenom Bramble: The Mountain King innan det lämnar Game Pass så det blir till att starta upp det i helgen. I övrigt så blir det mer Fallout 76, mycket content i det spelet.


signatur

Jump in.

Medlem

Ny karaktär i Elden Ring som uppvärmning inför Shadow Of The Erdtree

Medlem

Grim Dawn varvat med No Mans Sky och förhoppningsvis lite Dyson Sphere Program om det hinns

Medlem

Final fantasy IX samt Elden ring!

Medlem

Dredge dök upp på PS Plus nyligen och jag har spenderat några timmar med det och hoppas det kan bli några fler under helgen.

Medlem

Trails through Daybreak Demo (PS5). Hela prologen och första kapitlet med save som kan föras över till spelet när det släpps 5 juli. Ganska mycket content för ett kostnadsfritt demo således.

Sedan slutföra Postgame content i Trails into Reverie (PS5)

Medlem

Ska lira CyberPunk 2077 "DLC" expansionen (Pantom Liberty) som jag fick som en "Gift" från en Portugis Steam-Vän. Han är så jäkla generös. Giftade ett skräckspel några veckor före dessutom.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Köpte igår Expeditions A MudRunner Game.
Måste säga att bilarnas fysik och vatten/lera effekterna är riktigt häftiga. Så det blir att kräla över stenar i helgen 😀

1
Skriv svar