Lego avtäcker set med Dekuträdet från Zelda

Robot
Lego avtäcker set med Dekuträdet från Zelda

Inkluderar varianterna från Breath of the Wild och Ocarina of Time.

#Lego, #Zelda

Medlem

Otroligt häftigt! Hade alla dessa lego-släpp med Nintendo funnits när man själv var liten hade man fått en hjärtattack

signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Otroligt häftigt! Hade alla dessa lego-släpp med Nintendo funnits när man själv var liten hade man fått en hjärtattack

Föräldrarna med när man står och skriker efter det i affären och dom ser prislappen

Releasehästryttare
Skrivet av Sprockhead:

Medlem

Kul att det existerar, men jag är inte mycket för att ha en massa prylar på hyllor. Det räcker med manga i hyllorna, en jävla massa spel och sen en bakgrundsbild på datorn.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Testpilot

Jättefina minifigurer och härlig känsla. Men är det inte lite tråkigt med ett brunt träd? Deku trädet har inte jag brytt mig alltför mycket om när jag har spelat spelen. Hoppas på fler och varierade set framöver, för prislappen är väldigt saftig också.

Medlem
Skrivet av Sprockhead:

Sådant som detta är ju mera gjort för vuxna barn iofs.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

I många fall barnlösa vuxna utan någon sambo/fru som är smakpoliser.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Hoppas på fler modeller i det samarbetet!
Mario finns det gott om, gått och sneglat på Bowers set! Villhöver mer lego

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Hanzo:

I många fall barnlösa vuxna utan någon sambo/fru som är smakpoliser.

Det var tråkigt att höra.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Jo, det är väl så! Rätt saftiga priser på sånt för att sedan hamna på en hylla hemma hos någon. Samlade själv på en hel del liknande prylar men har gett upp det senaste åren då det är dyrt och tar upp plats. Men som barn hade det varit ruggigt kul att leka med

signatur

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Jättefina minifigurer och härlig känsla. Men är det inte lite tråkigt med ett brunt träd? Deku trädet har inte jag brytt mig alltför mycket om när jag har spelat spelen. Hoppas på fler och varierade set framöver, för prislappen är väldigt saftig också.

Hyrule Castle! Eller Temple of Time. Mer minnesvärda och episka set

Medlem
Skrivet av Nocternity:

Föräldrarna med när man står och skriker efter det i affären och dom ser prislappen

Haha, påminner om när man själv växte upp på 90-talet och det tjatades om dyra Star Wars skepp som jag inte kan minnas att nån fick. Minns föräldrarnas min när man hittat Millenium Falcon i leksaksbutiken

signatur

Medlem
Skrivet av Mutumba:

Håller med. Vore kul att ha Zelda och Link på hyllan men det där trädet skippar jag helst.

För er som känner er för gamla för lego så för egen del trodde väl jag också det till jag började bygga lite igen. Det finns hur mycket som helst kul och så länge man kastar med lite lego-blommor till sambon som hon får bygga så är det lugnt

signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Minnels:

[…] Det finns hur mycket som helst kul och så länge man kastar med lite lego-blommor till sambon som hon får bygga så är det lugnt

Dom här är riktigt snygga. Jag fick den högra av brorsan.

signatur

Redaktör
Ponny
Skrivet av Mutumba:

Skrivet av MLundin:

Är beredd att hålla med. Hyrule Castle vore coolt. Men! Vilken version? Kanske var där förhandlingarna bröt samman...

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Hanzo:

https://m.media-amazon.com/images/I/71tXecI1BjL._AC_UF1000,10...

Dom här är riktigt snygga. Jag fick den högra av brorsan.

Jag hoppas även att du fick ORK till IDÉN att bygga ihop den med?

Om du fick det så skulle det vara kul att få se en bild om du vill

Medlem
Skrivet av bearlindo:

Jag hoppas även att du fick ORK till IDÉN att bygga ihop den med?

https://media1.tenor.com/m/TIfAoRbfi5sAAAAC/muttly-laughing.g...

Om du fick det så skulle det vara kul att få se en bild om du vill

〜 Tha-daa 〜

Allt ljusrosa är grodor

signatur

Medlem

Häftigt! Synd bara att den ska vara så dyr

Medlem

Sorry men kan tycka att jag förtjänar att få credd för denna också. Kommer sluta ge nyhetstips om det ska vara så.

Skribent
Skrivet av Gertzy:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Sorry men kan tycka att jag förtjänar att få credd för denna också. Kommer sluta ge nyhetstips om det ska vara så.

Det var givetvis inte med flit. Vi är inte mer än människor och ibland gör man en miss bland alla nyhetstips som kommer in via trådar, PM, mejl etc.

Rätt ska så klart vara rätt, och dina tips är mycket uppskattade

Releasehästryttare
Skrivet av Gertzy:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

Skribent
Skrivet av MLundin:

Vi kommer få vattentemplet med tillhöranda spakar som höjer och sänker vattennivån. XD

signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare
Skrivet av Johan Lorentzon:

Vi kommer få vattentemplet med tillhöranda spakar som höjer och sänker vattennivån. XD

Det kräver ju en video!

Medlem

Ockerpris deluxe.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Det var givetvis inte med flit. Vi är inte mer än människor och ibland gör man en miss bland alla nyhetstips som kommer in via trådar, PM, mejl etc.

Rätt ska så klart vara rätt, och dina tips är mycket uppskattade

Fair enough, tyckte mest det var lite konstigt eftersom han ändå citerade mig. Sorry om jag överreagerade.

Testpilot
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Är beredd att hålla med. Hyrule Castle vore coolt. Men! Vilken version? Kanske var där förhandlingarna bröt samman...

Ja, det är svårt när det finns så många slott att välja på! I det här setet går det att välja vilket Deku träd du vill bygga men förmodligen svårare om det kommer till ett större slott.

Medlem

Nåväl, med det avklarat måste jag ändå säga att jag är lite kluven inför denna. Vill väldigt gärna ha en, men osäker om jag faktiskt skulle bygga den eller bara ha den i kartongen som samlargrej. Känns nästan lite heligt och något jag inte vill riskera ha sönder.

Medlem

Gillar vi Lego-bitar i all sin fyrkantighet för att det faktiskt påminner lite om pixlar?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

För att få det att fungera så måste man plocka isär halva byggsatsen och bygga ihop det igen. Allt för att ge samma smärta som iron boots gjorde.

12
Skriv svar