Masahiro Sakurai säger hejdå till Super Smash Bros. Ultimate
jippie plastfigurer.
Masaniro?
Ja hans okända tvilling!
Fixade, glömde ändra i yttre rubriken
"Writer and Fighter"
Det är så kul när man pratar om japanska spel och alltid pratar om skaparen bakom (inte dom 500 personerna som ritat och kodat allt), det är väldigt sällan det händer i övriga delen av världen. Det är ju skillnad när det är indie och en person som gjort spel.
1# FZ Troll
Jag tycker Smash Bros har för många okända karaktärer enligt mig, känner knappt igen hälften.
Från 1999-2008 var det karaktärer i spelserien jag känner bäst igen.
Sen med Wii U och nu Ultimate har det bara sprutat ut av okända rollspels figurer där alla ser nästan identiska och tråkiga ut.
Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Jag tycker Smash Bros har för många okända karaktärer enligt mig, känner knappt igen hälften.
Från 1999-2008 var det karaktärer i spelserien jag känner bäst igen.
Sen med Wii U och nu Ultimate har det bara sprutat ut av okända rollspels figurer där alla ser nästan identiska och tråkiga ut.
Att dem är okända för dig betyder ju dock inte att dem är det för alla, bäst att komma ihåg att det är ett Japanskt spel av ett Japanskt företag med en väldigt stor Japansk spelarbas som de flesta vet vilka karaktärerna från spel som Fire Emblem o.s.v. är och att dem är mycket större där.
Sedan är en del från nyare titlar eller IP som anslutits till Nintendos bibliotek som Xenoblade och Arms.
Själv känner jag igen runt 70 av alla spelbara karaktärer i spelet.
Jag tycker Smash Bros har för många okända karaktärer enligt mig, känner knappt igen hälften.
Från 1999-2008 var det karaktärer i spelserien jag känner bäst igen.
Sen med Wii U och nu Ultimate har det bara sprutat ut av okända rollspels figurer där alla ser nästan identiska och tråkiga ut.
Nu känner jag väl i stort sett alla men håller med om att rollspelskaraktärerna är tråkiga som tusan.