Suicide Squad smygsläppt – men nertaget p.g.a. bisarr bugg
Hahahaha, det börjar bra.... herrejävlar
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
"tidigare tillgång" med digital delux...det där otyget borde kvävas i sin linda. Jag köpte skiten åt frugan till D4, och var för svag själv under helgen för att stå emot. Jag såg D4 som ett sista undantag då det fanns en god chans att det var bra, men det där misstaget kommer aldrig hända igen.
Som jag ser det så säger det en jäkla massa osmickrande saker om utgivaren, och de som håller på med sådant hamnar nu på den automatiska minussidan.
Tills nästa gång... Nej men ärligt talat tänker nog väldigt många sådär och det är grundproblemet att det kvittar hur dåliga släpp är nu för tiden för det är bortglömt till nästa release.
Kan nästan garantera att alla som säger att man inte ska förboka spel och "det gör aldrig jag" kommer gå på niten GTA6, mig inkluderat. Även om spelet levererar och är så bra som man förväntar av Rockstar är vi ändå en del av problemet och extra "förhandbokningsmaterial" och högre priser kommer bara fortsätta så vi får tyvärr inse att det är här för att stanna eftersom vi inte kan tygla oss några dagar.
Tyvärr lär vi se mer av det framöver eftersom folk onekligen vill betala premium för att få spela några dagar innan alla andra.
Det ÄR svårt, speciellt när man har några år på nacken och priset inte längre gör någon större skillnad. Är det dessutom, som i D4's fall en titel man väntat på så sjukt länge och t.o.m. spelat en beta som väckte mersmak så var det bara en enda sak som fick mig att tveka, och det är just girigheten, fräckheten att ens få för sig att göra något så gnidet.
Utan längtan efter en titel som man omöjligt borde kunna misslyckas med och en bra öppen beta där man får klämma lite innan så finns det ingen chans i världen att jag skulle köpa tidigare igen för tidigare tillträde. Istället lär jag snegla på utgivaren med misstänksamhet och irritation i ögonen när jag väl läser recensionerna.
Det luktar så jävla stor flopp det kan bli.
Sorgligt, Rocksteady var grymma en gång i tiden. Även sorgligt att just detta blev Kevin Conroys sista spel.
Kommer jag få äta upp mina ord? Kanske, vi får väl se. Känslan säger att spelet inte kommer leverera i närheten såsom Arkham-serien gjorde. Men, jag motbevisas gärna och hoppas självklart att spelet blir fenomenalt.
The more I practice, the luckier I get.
Förhoppningsvis kommer combat vara lite underhållande och storyn engagerande. Jag tror att mycket kan komma att falla på "Game as a service"-uplägget. De måste ha varit långt inne i utvecklingen då den genren visade sig vara mer eller mindre stendöd.
Gillar dock att inget av deras season pass kommer att vara tidsbundet och att man kommer kunna välja vilket pass man vill klättra i . Detta ska också vara bundet till olika story lines som också binds samman med de nya spelbara karaktärerna.
Vi får väl se hur det går med detta...