Tråden om VRedrik

Redaktör
Ponny
Tråden om VRedrik

Tomas fotade, Fredrik poserade. Resten är modern FZ-historia. För inte kunde FZ-skribenterna Jonas Vågström och Mike Stranéus lämna Fredrik i PSVR2-headset i fred. De skapade "VRedrik".

En karaktär som fått nytt liv på olika vis och i flera av filmhistoriens finaste klassiker.

Vill du själv skapa VRedrik-magi lämnar jag originalbilderna längst ner bakom spoilertaggen i ett inlägg under detta. Lagom självgott kan man tycka, men den där gränsen har jag ändå passerat för längesen.

"Traveling through hyperspace ain't like dusting crops, Bamseponny boy."
---

"That's no moon. It's a Bamseponny."
---

"Roads? Where we're going we don't need roads."
---

"Beam me up, Bamseponny!"

signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny

Originalbilderna att klippa och klistra med!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Gnällkuk

VRedrik... *nose exhale*

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

"Otrolig realism, man känner sig verkligen som en bayersk polkamusikant!"

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

PNG

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Redaktör

Fredriktime!

signatur
Skribent

Fan vad mallig du var efter det här asså.

Inaktiv

Fy fan, riktigt bra alster här. Ska se om jag kan knåpa ihop något

Medlem

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

Ah shiet, here we go again

signatur
Medlem

Jag älskar Photoshop-trådarna på FZ. Brukar var veckans roligaste tråd. 😀

Gnällkuk

signatur

Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem
Skribent

VRedrik susar vidare!

Redaktör
Ponny

Älskar precis allt här! ❤️

signatur

En Bamseponny av folket

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pjotor:

<Uppladdad bildlänk>

"Otrolig realism, man känner sig verkligen som en bayersk polkamusikant!"

Jag har garvat åt den här varje gång jag sett den i helgen.

signatur
Skribent

Kungafamiljen i fint sällskap!

(Eftersom VRedrik saknar ben fick han låna ett av självaste knugen)

CTI
Medlem

signatur

The Toys: PC I7 14700K - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Skribent

VRedrik & VRedriks virtuella rörmokeri önskar trevlig helg!

Gnällkuk
Skrivet av Jonas Vågström:

<Uppladdad bildlänk>
VRedrik & VRedriks virtuella rörmokeri önskar trevlig helg!

Haha, genial! Trevlig helg!

signatur

1
Skriv svar