Left 4 Dead 2 får massiv uppdatering - lira gratis i helgen
The Last Stand ger dig 20 nya banor och massor av förbättringar.
20 nya banor?!?! daaaaaamn son!
Är det 20 separata banor eller är det indelat i typ 20/4 = 5 nya uppdrag att spela?
20 nya survival-kartor + någon kampanj som expanderar en survival-karta tror jag.
Här finns mer info för den nyfikne: https://www.l4d.com/laststand/
Hade gärna sett ett par ordentliga kampanjer eller så istället för 20 survivalkartor men vafan, gratis är gott.
Ni kan väl skriva liiiite mer om denna uppdatering eller vill ni man ska behöva googla?
Sorry, blev en snabb nyhet innan jag skulle in på möte!
Sorry, blev en snabb nyhet innan jag skulle in på möte!
Inte okej med möte på en fredag om det inte gäller AW.
Fueled by coffee.
Jag körde lite i singleplay tills ja möte en tank som slog iväg mig så ja dog. Rage-quit...
Kommer definitivt testa på de igen och undvika tanks denna gång.
L4D är det spel som måste spelas med kompisar. Då är det skit roligt. Tank är till för att "fuck you up" så man måste vara extremt försiktig med honom.
L4D är det spel som måste spelas med kompisar. Då är det skit roligt. Tank är till för att "fuck you up" så man måste vara extremt försiktig med honom.
Jo jag vet bruka alltid ha nån molotov på mig vilket ja hade och sedan kasta iväg mot tanks så de ta mer skada. Men just i animationen så har den blivit nerfad kan man säga att de ta något lägre tid att få iväg molotov. Vilket är trevligt att se så man få tänka om.
Ultrawide: Break free from the ordinary. See the game as it's meant to be seen.
Bra spel men världens sämsta community...
Dock communityn som har gjort den här uppdateringen
Dock communityn som har gjort den här uppdateringen
Ännu en anledning att inte spela det, mer infekterad playerbase får man leta länge efter. Det är väl de sista 20 aktiva spelarna som gjort en bana var där de nu kan vara kungar i sin egen lilla bubbla gissar jag.