Klart - Gothic får en remake
Riktigt snyggt hanterat. Släppa en demo, ta in feedback och därefter fortskrida.
Hoppas nu bara det lever upp till förväntningarna. Men tänk om fler utgivare hade hanterat framtida spelsläpp på detta viset!
Kan bara hålla med!
Detta ska följas! Spelade aldrig Gothic när det begav sig, men har sneglat på det ett bra tag!
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S
Fantastiska nyheter! Då får jag äntligen en andra chans på det här spelet! Ville älska det som tonåring, men förstod i ärlighetens namn inte ett dyft. Hoppas på bättre resultat nu som trettio-plussare
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
... och, bara det inte finns en health bar ovanför huvudet som en ful maskot så.
Trevligt när de inhämtar feedback på det här sättet. Testade demot och var inte imponerad alls. Men om de bara lyssnar på sina spelare så kan det bli bra.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
OMG FUCKING YES YES YES YES YESSSSSSSS½!!1!1!111!111!1½½!1½§1§§§½1!!!11
Keh?
Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz
Keh?
Kek.
Brilliant spel. Allt ifrån quest implementation till levelsystemet. Karaktärerna undrbara minnesvärda och kanske tom lite realistiska.
Världen är rolig att spela i inga konstiga plotwalls utan man kan gå nästan vartman vill redan från start fadt lär ju inte leva så länge bland orcherna.