Homefront: The Revolution
De gamla TimeSplitters-utvecklarna återupplivar en fem år gammal FPS-flopp, men efter två timmar med flerspelarläget ser detta ut att bli långt ifrån den revolution vi utlovats.
#homefront-the-revolution, #homefront, #dambuster-studios, #ftl, #timesplitters
Ser riktigt dåligt ut faktist.
- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
Acer Nitro XV322UX IPS 270hz 1440p - AOC CQ32G1 144hz 1440p
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -
Alltså lyckas ni hålla masken när ni är ute och testar spel så här eller ger ni utvecklarna någon feedback och frågar typ: den här biten känns inte särskilt färdig ät det meningen att det skall vara så här?
Oftast är det ju hyfsat polerade grejer som vi får se, men det händer ju att saker och ting går sönder. Vilket såklart skylls på tidig kod.
Alltså lyckas ni hålla masken när ni är ute och testar spel så här eller ger ni utvecklarna någon feedback och frågar typ: den här biten känns inte särskilt färdig ät det meningen att det skall vara så här?
Oftast är det ju hyfsat polerade grejer som vi får se, men det händer ju att saker och ting går sönder. Vilket såklart skylls på tidig kod.
Jag skulle troligtvis sitta och muttra surt, halvhögt för mig själv och spy ur mig kritiska kommentarer om hur jävla kasst allt är. Och sen avsluta med "Det här spelet kommer få ett lågt betyg när jag recenserar det i maj."
Sen skulle jag aldrig mer bli inbjuden till press events.
Väldig synd, för det är ett jättebra koncept som skulle kunna bli riktigt bra.
Btw;
"bandesignen den största besvikelsen. Nivåerna beskrivs bäst som gråa, platta ruiner i ett oändligt rutnät. Här finns varken karaktär eller variation"
Sammanfattar mitt intryck av MGS:V: inget fel på den grafiska kvaliteten i from av texturer eller animationer, men samma trista gråbruna miljö nästan hela tiden.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Alltså lyckas ni hålla masken när ni är ute och testar spel så här eller ger ni utvecklarna någon feedback och frågar typ: den här biten känns inte särskilt färdig ät det meningen att det skall vara så här?
Oftast är det ju hyfsat polerade grejer som vi får se, men det händer ju att saker och ting går sönder. Vilket såklart skylls på tidig kod.
Förstår det, men i det här fallet gick reportern hem och skrev en rätt dräpande artikel. Antar att man inte drygaste sånt här på plats för man vill inte bita handen.
Måste säga att jag uppskattar att FZ ändå säger till när det är skit! Viktigt för oss konsumenter.
P.L.U.R
UI'n och screenshotsen påminner fan lite om Warframe om någon spelat. Hade jag bara sett lite fort hade jag trott att det var ett warframe 2 eller nåt, med lite andra gubbar. Hehe.
“People”—Geralt turned his head—“like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves.”