Julkalender 2015!
undrar jag med hur se man återkopplingen? måste jag länka på facebook med eller fattar inte
New life, New hope
Vinnarna kommer redovisas i varje lucka, målet är att dra dem inom en vecka. Bara att gå in i luckorna och kolla, alltså. Vi kommer dock inte skriva nyhet om varje vinnare/lucka.
Nej nej, inga Facebook-krav - att gilla där är friviligt. Det enda du behöver göra är att svara bra på frågorna och hålla tummarna.
Jag kan inte gå in i tidigare luckor, de är inte klickbara. Eller finns dom att se någonannanstans?
// edit
Nu är dom klickbara, kanske var något tillfälligt eller så var det ngt med jobbdatorn som knasade.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Fyfan va nice detta vore att få tag på, svårt att föreställa mig resultatet om man slog in det och gav till pojken. OM jag vinner lovar jag att filma själva ögonblicket.
jag kanske inte vinnner den där hårdisken men någon kanske garvar lite när dom tänker på mitt svar^^
för exakt så känner jag efter jul gnäll
New life, New hope
Lyckades skicka in en hejarramsa med två minuter till godo, men nu skäms jag nästan så jag dör!
xD
Ja visst. Check it out:
https://www.dropbox.com/s/3ga54kjbko36wzv/fz_error.png?dl=1
Dr Tom
[]#####||(===================================
Jag testade nu, och för min del funkar det att bara klicka någonstans utanför FB-rutan så stängs den.
Fast jag kör inte samma webläsare, om nu det skulle göra någon skillnad...