Ny Star Wars: Battlefront-trailer ger oss faktiskt gåshud
Alla som växte upp med det "gamla" Star Wars kommer att känna nostalgins kraft.
Betan var ok, men inte mer än så. Visst är striderna arkadiga (men det är filmerna också), men det som störde mig mest var oordningen. Man kan plötsligt spawna bakom en fiende och vice versa. Det blir en slags team deathmatch, när uppställningarna borde vara mer som CS + evtl respawn.
Fast i min barndoms Star Wars så blev inte Luke Skywalker teabaggad på hoth, och stormtrupper skrek inte med nasala röster att dom skulle utföra sexuella handlingar med folks mammor.
#detvarbättreförr
Betan var ok, men inte mer än så. Visst är striderna arkadiga (men det är filmerna också), men det som störde mig mest var oordningen. Man kan plötsligt spawna bakom en fiende och vice versa. Det blir en slags team deathmatch, när uppställningarna borde vara mer som CS + evtl respawn.
Skit i spelet, nu snackar vi reklam!
De som växte upp med starwars är för gamla.
De som växte upp med 1-3 episoderna i starwars kan juh inte tyckt om filmerna.
De som är yngre borde inte vara tillåtna att spela pga åldergräns.
Hoppas bara inte Battlefront försöker bli ett CoD.
"Thankfully, for those that prefer offline play, Star Wars Battlefront's main story is said to be much longer than other first-person shooters."
OJJJJ...
http://www.ibtimes.com/star-wars-battlefront-has-no-single-pl...
"Very few people actually play the single-player on these kinds of games. That’s what the data points to.”
"Star Wars Battlefront" will be released Nov. 17, but it won't feature a single-player campaign. Electronic Arts
-- Woops, där rök den gåsen. ^^
Jösses, 30 kommentarer so far och inte en enda negativ "jag hatar star wars"
Jaa... inga dedikerade servrar!! Jag vet inte vad det är men jag vill klaga lite ändå...
Jag kommer köpa det direkt när det kommer.
Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen
Jag blir bara deprimerad av den trailern.
Men det är också för att jag hatar hur förenklat luftstriderna är i battlefront. *press button to do basic air maneuver, wait for unmotivated cooldown, repeat*
Tycker de helt saknar känsla.
Men det är kanske bara är för att jag spelat war thunder, samt har modellfyg&multirotor racing som hobby?