Se Half-Life 2 spelas med Oculus och Razer Hydra
Man blir ju mer och mer sugen på en oculus rift nu alltså. Om de kan slipa lite på den pixliga displayen så är jag snart redo att ge dom mina pengar
Tills dess får jag fortsätta köra med TrackIR.. och kanske montera fast 27tummarn på pannan?
Man blir ju mer och mer sugen på en oculus rift nu alltså. Om de kan slipa lite på den pixliga displayen så är jag snart redo att ge dom mina pengar
Tills dess får jag fortsätta köra med TrackIR.. och kanske montera fast 27tummarn på pannan?
Tror att det blir bra mycket mera "pixligt" om du ska 27tummaren i kyssavstånd jämfört med DK2
Tror att det blir bra mycket mera "pixligt" om du ska 27tummaren i kyssavstånd jämfört med DK2
Men så mycket roligare!
Jag som beställde DK2 men fick avslagsmail... Någon som har releasedatum + eventuellt marknadspris?
Avslag? Baserat på vad?
Men så mycket roligare!
För å inte tala om den bastanta nackspärr som man kommer plågas av
Använda Oculus Rift i något Alien spel med en Facehugger som kommer flygande och sätter sig på ditt ansikte kommer nog vara en ganska skrämmande känsla.
Leka med en Flamethrower med Oculus Rift kommer nog också vara kul.
När slut versionen av Oculus Rift släps så har jag nog köpt min sista data skärm... 4 ever
Jag som beställde DK2 men fick avslagsmail... Någon som har releasedatum + eventuellt marknadspris?
Avslag? Baserat på vad?
Apropå ingenting, när återvänder Fragzone med era avsnitt?
Vi hoppas på hösten!
Vad är vitsen med att göra en videocapture när man spelar med oculus? En delad skärm, allrighty then.. Tror att man måste spela själv för att förstå upplevelsen, lite som att stå framför ett stort berg och att se det på bild.
Om du har en hyffsat stor android-telefon, så kan du se dessa klipp med hjälp av http://www.androidcentral.com/weekend-project-make-or-buy-you...
Antingen gör du en själv eller också köper du en över Ebay eller nått motsvarande.
EDIT: borde ju funka lika bra med iphone också.....
KNAPRA JÄVLA DAIM!
Tv: Sony 75” X95J Konsol: Ps5
Pc: 5700X3D 32GB RAM RADEON RX 6950XT "Lian li Evo Akvarium Ed chassi och en påse fläktar.