Final Fantasy VI finns nu ute till IOS
Femman är min favorit just för att du kan multiklassa som en dåre och låta vilken karaktär vara vilken klass som helst YUM
Sluta mjölka Square och ge oss bättre spel, inte gamla spel som remakes!!!
Edit: fast rediga remakes som en riktig remake av FF 7 kan ni gärna slänga mitt håll.
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
Edit: fast rediga remakes som en riktig remake av FF 7 kan ni gärna slänga mitt håll.
Jo, riktiga remakes hade varit trevligt. Men vad jag vet har dom inte gjort några riktiga remakes
Kör det med en emulator på mobilen, grymt spel som tyvärr blivit liggandes då man inte åker buss längre... Får försöka plocka upp det igen.
|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220
The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.
Själv tycker jag att denna mjölkning dom gör är en bra ide. Dessutom sluta med din dubbelmoral du nyss gjorde.
Själv tycker jag att denna mjölkning dom gör är en bra ide. Dessutom sluta med din dubbelmoral du nyss gjorde.
Jo det blev lite dubbelmoral. Men vad jag menar är att sluta försöka få oss FF fans att skaffa spelen till alla möjliga konsoler. Jag personligen spelar inga spel på mobil och ser detta som mjölkning. Om de däremot gjorde en redig remake som de gjort av tex tidigare spel till ps (6 fick många fina cinematics tex) och DS då är det lite en annan femma.
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886
Jo, riktiga remakes hade varit trevligt. Men vad jag vet har dom inte gjort några riktiga remakes
Får rätta mig själv...dom har ju gjort en del remakes...ettan och fyran vet jag...tvåan och trean med?
Åtminstone så finns trean och fyran som fulla remakes i 3d, med cutscenes och hela köret, och fyran har även voice acting.