Vad händer i Fragzone imorgon?
Å nej inte mer till kvinnokmpsdebatten?
Tycker det är bra att det tas upp även i video form
Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.
Jävla gnäll.
Samma tjafs helatiden som inte kommer någonvart. Gillar du inte spelet som skaparna ger dig så spela inte spelet. De valde att göra spelet så och mer kan man inte göra.
Jävla gnäll.
Gillar du inte tjafs om jämställdhet så kolla inte på videon.
Jävla gnäll.
Jävla gnäll.
Gillar du inte tjafs om jämställdhet så kolla inte på videon.
Jävla gnäll.
Var inte riktigt det jag menade. Pratade bara om ämnet i säg om det tas upp.
Jävla gnäll.
Men de är här för att prata om spel..? Om de inte gillar spelet på grund av en anledning så ska väl den framföras? Om de så är det grafiska, kontrollen eller handlingen..??? eller?
Känns som FZ ta en politikställning, vilket känns skit....inget man vill läsa om på en gamingsida...
Vi tar upp intressanta diskussioner och tänker inte backa bara för att de två sidorna står väldigt långt ifrån varandra.
Jävla gnäll.
Men de är här för att prata om spel..? Om de inte gillar spelet på grund av en anledning så ska väl den framföras? Om de så är det grafiska, kontrollen eller handlingen..??? eller?
Du läser ju helt fel. Jag menar folk som stör sig på just ämnet. GIllar man inte ämnet, spelar spelet (medveten att sådant finns där) och klagar ändå så får man skylla sig själv. Börja läsa texter 2-3 gånger i framtiden innan du börjar skriva så slipper det bli missförstånd.
Är det politik att inte diskriminera nu?
genom att bjuda en in vänsterextremist att skriva på fz.se, svar ja
Fast Warpgun, det blir ju svårt att diskutera med dig om du kallar Thomas Arnroth för vänsterextremist.
Ska bli ett intressant avsnitt Hoppas att ni tar upp att det finns en hel del kvinnor på Development-teams *sneglar på CCP och EvE-online* , så att ni inte bara tittar på / pratar om högt uppsatta jobb.
Kommer förmodligen att hålla mig borta från tråden som tillhör avsnittet dock , kommer vara som att gå in på ett dagis som inte har haft sov-stund under dagen.
Så jag ska bara tillägga:
Jag tror inte att en annons ser ut såhär, och inte heller att de är så de tänker:
"vi letar efter en ny verkställande producent, HON MÅSTE HA EN STOR BYST etc etc etc"
Den ser nog inte heller ut såhär:
"vi letar efter en ny verkställande producent, det måste vara en MAN, för vi vill inte ha en KVINNA"
Den ser nog ut såhär: "vi letar efter en ny verkställande producent, bör ha x antal års erfarenhet, hög kompetens och veta hur jobbet utförs"
Just my 2 cents
Den ser nog ut såhär: "vi letar efter en ny verkställande producent, bör ha x antal års erfarenhet, hög kompetens och veta hur jobbet utförs"
Just my 2 cents
Det är ju idealet, och jag tror att man gärna intalar sig själv detta- Det gör nog börstyrelser och företagsledningar också, men likförbannat blir det män som anställs/tas in.
Och det är ju inte så konstigt, iofs. Det behöver inte vara medveten diskriminering. Snarare är det så att när en grupp medelålders män med liknande bakgrund, liknande intressen och samma kontaktsfär ska ta in nån ny så blir det automatiskt en medelåldersman som tycker om ungefär samma saker. Män väljer män, och kvinnor väljer säkert slentrianmässigt kvinnor ibland. Därför är det viktigt med ett aktivt arbete för jämställdhet, för att annars kommer inte mycket hända tyvärr.
Jävla gnäll.
Du läser ju helt fel. Jag menar folk som stör sig på just ämnet. GIllar man inte ämnet, spelar spelet (medveten att sådant finns där) och klagar ändå så får man skylla sig själv. Börja läsa texter 2-3 gånger i framtiden innan du börjar skriva så slipper det bli missförstånd.
Jag tycker faktiskt inte det går att utläsa det du skrev på annat sätt än det jag gjorde. Men visst menade du det inte så, så gjorde du väl inte det.