Men of War-gänget gör Fallout ur sovjetisk synvinkel
Ukrainska spelhuset Best Way låter oss uppleva kärnvapenapokalypsen i ett alternativt universum, där Sovjetunionen aldrig kollapsade.
#men-of-war, #best-way, #novy-soyuz, #fallout
Ska det inte vara "Men of War" istället för "Men at War"?
Jag tror de tänkte på Men at Work.
Alltid kul med ett nytt Fallout spel, men frågan är om det verkligen är rätt tid att släppa ett nytt. Fallout 4 har ju inte sett dagsljuset än vilket leder till att grafiken kommer vara Fallout 3/ New Vegas stil, vilket inte är särskilt bra... Hoppas de fixar ny motor eller lånar Skyrim motorn!
Nu vet jag inte om det är rykten osv, men jag läste på Youtube att det är Stalker gänget som gör detta, vilket verkar positivt då de är engagerad spelutvecklare.
Alltid kul med ett nytt Fallout spel, men frågan är om det verkligen är rätt tid att släppa ett nytt. Fallout 4 har ju inte sett dagsljuset än vilket leder till att grafiken kommer vara Fallout 3/ New Vegas stil, vilket inte är särskilt bra... Hoppas de fixar ny motor eller lånar Skyrim motorn!
Varför tror du att det kommer se ut som Fallout 3/New Vegas? Det är inte ett falloutspel - det är ett spel i samma stil fast i sovjet/ryssland eller vad du nu vill kalla det.
Det står ingenstans (åtminstone inte vad jag sett) att det har med Bethseda eller Gamebryo att göra
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna om de får rätt budget till det.
Nej.
Vilket konstruktivt inlägg, jag är glad att du motiverade din åsikt så att jag förstod varför du tycker så.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Kan nog blir något :), östländerna har en tendens att göra riktigt bra spel, Witcher, Serious Sam, Mafia, Stalker, Metro 2033, OFP, & Arma.
Speciellt intressant blir det när de släpper trailers på sina egna språk, utan någon som helst översättning. Hoppas DICE bara släpper sina spel på svenska i framtiden också.
Lite självagoda är ryssarna allt...
Säga vad man vill men ryssar kan det här bättre än jänkarna om de får rätt budget till det.
Nej.
Vilket konstruktivt inlägg, jag är glad att du motiverade din åsikt så att jag förstod varför du tycker så.
Jag tänker på Stalker serien vs Fallout serien (Obsidian Entertainment ) där Stalker serien är enligt min åsikt är bättre trots alla bugg som serien lider av. Dessutom är ryssar bättre på att skapa en mörk värld där människan är utsatt och verkligen lider, till skillnad från jänkarna som skapar en värld där människan är som vanligt, enbart miljön har förändrats och allt är frid och fröjd trots de nya utmaningarna som han ställts mot.
Nej.
Jag tänker på Stalker serien vs Fallout serien (Obsidian Entertainment ) där Stalker serien är enligt min åsikt är bättre trots alla bugg som serien lider av. Dessutom är ryssar bättre på att skapa en mörk värld där människan är utsatt och verkligen lider, till skillnad från jänkarna som skapar en värld där människan är som vanligt, enbart miljön har förändrats och allt är frid och fröjd trots de nya utmaningarna som han ställts mot.
Bra svar, fast det var tavener som mitt ironiska inlägg var riktat till.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Varför tror du att det kommer se ut som Fallout 3/New Vegas? Det är inte ett falloutspel - det är ett spel i samma stil fast i sovjet/ryssland eller vad du nu vill kalla det.
Det står ingenstans (åtminstone inte vad jag sett) att det har med Bethseda eller Gamebryo att göra
Jag läste fel, men jag tycker att det är dåligt formulerat av FZ... Det som är själva nyheten är att det kommer ett nytt apokalyptiskt-rpg, inte ett nytt Fallout spel.