Blizzard visar upp fler Diablo III-förmågor
Tolv nya förmågor fördelat över de olika klasserna visas upp. Säger namnen Talic, Korlic och Madawc dig något?
#diablo-iii, #blizzard, #diablo-ii-lord-of-destruction
trodde att en skill namngiven Blizzard i ett blizzardspel skulle se lite mer imponerande ut.. antar att den kan biffas upp med runor... tror till och med den var häftigare i 2an?
Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors
Jag har nog aldrig riktigt tänkt på vad exakt det är som har varit så tråkigt med de senaste filmerna från D3, men nu kom jag på det: DET FINNS INGEN TERRÄNG! Allt är bara platta fält, målade i olika färger. Sjukt tråkigt i jämförelse med den första D3-videon, nere i katakomberna.
"Blizzard" var det vekaste jag sett!
du kan vänta dig att den kommer se annorlunda ut baserad på vilken runa du har, så den kan bli lite grymmare än det där.
Förhoppningsvis, blizzard betyder snöstorm, det där var inte ens lätt hagel... Känns som att utvecklingsteamet borde åka ifrån californien och besöka sverige under en riktig vinter.
http://www.youtube.com/watch?v=eRQzo1HizXM
väldigt bra VBlog om Diablo3 m.m. uppdateras ofta.
rekommenderas.
Rapid Fire är en av de tristaste och mest out of place skillen som finns. Den känns bara väldigt off. Men rent generellt har D3 rätt trista skills =(
*Blizzard såg verkligen mesig ut, ser mest ut som ballonger med vit färg i som målar marken. SO SAD
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Rapid Fire är en av de tristaste och mest out of place skillen som finns. Den känns bara väldigt off. Men rent generellt har D3 rätt trista skills =(
*Blizzard såg verkligen mesig ut, ser mest ut som ballonger med vit färg i som målar marken. SO SAD
Håller med speciellt vad du sade om Blizzard haha.
Känslan jag får av D3 är varken bra eller dåligt men någonting mittemellan, skulle va kul att testa.
Känslan jag får av D3 är varken bra eller dåligt men någonting mittemellan, skulle va kul att testa.
Mittemellan är en ganska bra beskrivning. Det är ett helt ok spel men deras always online DRM är efterblivet och det kommer göra sjukt många besvikna då det är hypat som fan.
Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.
Mittemellan är en ganska bra beskrivning. Det är ett helt ok spel men deras always online DRM är efterblivet och det kommer göra sjukt många besvikna då det är hypat som fan.
Mjo det e jobbit som fan : ( .. Men det är ju ändock vi spelare som har gjort att det har lätt hit .
Hade spel varken piratas eller fuskats i . hade vi inte ens haft CD keys : )
Kan ej skriva åäö
Var det bara jag som tyckte blizzard och archon såg lite halv-b ut?
Jag kollade på dem och tyckte bara "Fyfan helvete!? Tror blizzard att vi är casual-noobs eller?"
Har bestämt mig 85% att INTE köpa detta casual-nooby-noobish spelet. Allting försämrar dem så fyfan. Usch
Jag kollade på dem och tyckte bara "Fyfan helvete!? Tror blizzard att vi är casual-noobs eller?"
Har bestämt mig 85% att INTE köpa detta casual-nooby-noobish spelet. Allting försämrar dem så fyfan. Usch
Jag är helt klart med dig. De hade kunnat utvecklat spelet så att spelet är svårt att bemästra genom att t.ex. reaktion spelar roll om du lyckas eller ej. Spelet just nu är helt platt och saknar den känslan av nyskapande vilket jag tror många håller med om. Alla skills blir endast linjärt bättre med "rune" systemet så oavsett vilken runa du väljer gör du helt enkelt bara mer skada. Fastnar du och får det svårt måste du grinda tidigare akter för att få loot som passar bättre. Spelet är linjärt med futtiga fyra akter vilket får mig att undra vart mer värdet finns. Det kanske funkade för diablo 2 men vill vi verkligen grinda efter loot i 13 år till? Nja..
Ska jag vara ärlig blir jag mer och mer skeptisk till d3. Spelet ska tydligen vara kortare än d2 men med mer "replayability". Då frågar jag mig följande vad läser de in i replayability? Att du kan sälja din 6 stat item på auction house för 10$? Personligen tror jag att d3 kommer bli en form av gold minning dels för activision som säkert gnuggar händerna på all inkomst de kommer få på % av sålda items men också för alla item tradeare. Frågan är om de nailar fun factorn för dem som inte tyckte det var kul att horda 18 ring of jordans i 2:an.
Jag är helt klart med dig. De hade kunnat utvecklat spelet så att spelet är svårt att bemästra genom att t.ex. reaktion spelar roll om du lyckas eller ej. Spelet just nu är helt platt och saknar den känslan av nyskapande vilket jag tror många håller med om. Alla skills blir endast linjärt bättre med "rune" systemet så oavsett vilken runa du väljer gör du helt enkelt bara mer skada. Fastnar du och får det svårt måste du grinda tidigare akter för att få loot som passar bättre. Spelet är linjärt med futtiga fyra akter vilket får mig att undra vart mer värdet finns. Det kanske funkade för diablo 2 men vill vi verkligen grinda efter loot i 13 år till? Nja..
Precis. Men alla spel blir ju ungefär så nu för tiden