EA stäms för Battlefield 3-bluffen
OOoooj vad allvarligt detta var, buhuuu jag får inte mitt gratisspel som EA har lovat mig, so what deal with it, be a man, boy eller whatever.
Besvikelser stärker karaktären, något som fler borde få känna på!
Stämma?, ONLY IN AMERICA, The new fucked up generation!
/DT
Du låter som varje företags drömkund, eller ett troll.
Blir inte bättre utav att stämma någon.... Varken företag eller privatperson, förstår inte vilka som egentligen hänger här på fz -.-"
Generellt sett så blir saker definitivt bättre tack vare stämningar eller allmän press på lögnaktiga företag.
Om EA inte känner sig hotade kommer de fortsätta med falska löften och kanske t.o.m sänka kvalitén, supporten, eller innehållet i sina spel eftersom de flesta konsumenter är korkade och inte fattar det att de blir blåsta. Spelarna har bara att vinna på en lyckad stämning. Det säger väl sig självt att om specifikationen inte stämmer överens med verkligheten så är det bluff och därmed omoraliskt och oftast olagligt?
och jag som trodde jag var den enda som inte gillade EA ^^
Dom stora tror att dom kan göra som dom vill, nej det var bättre förr när alla uppköpta småföretag var självständiga, då var det mer konkurens och då var man tvungen att ta hänsyn till konsumenterna för att överleva.
Lagom är aldrig för mycket eller för litet.
och jag som trodde jag var den enda som inte gillade EA ^^
Dom stora tror att dom kan göra som dom vill, nej det var bättre förr när alla uppköpta småföretag var självständiga, då var det mer konkurens och då var man tvungen att ta hänsyn till konsumenterna för att överleva.
jo helt korrekt, jag saknar westwood
Tanken kommer ju osökt att de som gnäller på de som gnäller på EA faktiskt har anknytning till EA.
Det är ju klart som korvspad att de som har blivit lurade här faktiskt har rätt till vad de har blivit lovade.
Missförstå mig rätt här nu alltså. Jag gillar EA och deras spel.
Men den ansvarige för den här fadäsen har ju fattat ett beslut som kommer att påverka EA´s börsvärde negativt Det är inget som ses med blida ögon i USA. Tro inget annat. Det kan ju rentav bli som så att han får sparken.
Acta Non Verba - Verba Non Acta
EA kan skjuta sig sjävla. Jävla rövhåll e vad dom är.
Deras största 'Fuckup' enligt mig var 'C&C 4 Tiberium Twilight' Snacka om att döda allt som var roligt i spelet...
första? har du kört red alert 3 eller tiberium wars? de tog bort alla cliffhangers westwood hade lagt in och gjorde i princip en helt ny serie utan fantasi... så jävla taskigt.