GC: Svenskspelet Payday: The Heist Gamescom-filmat
Svenska Overkill knåpar på co-op-action i stil med Left 4 Dead, där du utför kriminella dåd som till exempel bankrån.
#grin, #overkill-software, #payday-the-heist
Saknar lokal co-op till konsoller.
Om det hade haft det hade det lätt blivit day-one purchase, men nu får de nöja sig med mina pengar nån gång då det går på rea.
Bank Robbery Simulator 2011?
ser lovande ut, men fasiken att det ska vara regen health. Kunde varit riktigt kul annars
Detta borde man köpa för att stötta svenskt. Men det ser tyvärr rätt fattigt ut.
Är det verkligen source? Hittar ingen info som pekar på det. Om vi ska spekulera så tror jag snarare på Grins gamla Diesel-motor.
Jag tror nog detta kan bli bra om det finns MP (multiplayer)
Detta kommer bli riktigt skoj. Visst, gammal grafik men det funkar. Om jag har förstått det rätt så är det heller inte en full pris titel.
Inte Source-motorn, det är Diesel , Overkills in-house-motor
Priset är bekräftat, och det komemr att kosta $19.99 vid launch, dvs 120-130 SEK
Det är ingen regen health, man har en liten sköld som kan regennas, men livet är helt som vanligt, man kan använda medic-bags osv och det finns upgrades för sköld/health.
Urk..
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år