Samlarutgåvan av Skyrim uppvisad
Drakar, böcker och kartor. Låter det mustigt nog?
#nyhetstips, #bethesda-softworks, #the-elder-scrolls-v-skyrim
Jag har redan förhandsbokat Collector´s Edition och fick då veta att priset skulle landa på max. 1000 kronor i den affären (Gamespot) så det är väl min gräns.. går det över 1000 så köper jag en vanlig utgåva i Sverige och beställer en Collector´s från USA.
War, War never changes...
Jaa ni...
http://i.imgur.com/YvwFl.png
We are what we think. All that we are arises with our thoghts. With our thoughts, we make the world.
Snygg drake, men jag har aldrig varit värst glad över att ha drakstatyer. Och en skyrim drake är fortfarande en drake. Och en Art bok? Jag hade hoppats på en Lore-bok som till Oblivion, det har liksom gått 200 år!
För 1500, nej. Förhandsbokade nyss för 345kr istället, den vanliga utgåvan. Mer prisvärt enligt mig! Men har man pengar så har man.
Först stämningen och nu detta, lutar åt bojkott. Synd, hade sett fram emot spelet. Aja, får se om jag köper det iaf, kanske när priset har gått ned.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Därför dem stämmer Mojang då kanske? Har för lite pengar så därför det blir denna mesiga utgåva.
Jag jobbar med formgivning, och så snart det heter att något ska vara "exklusivt" betyder det i många fall att man ska packetera skivor i små kartongfodral som glider omkring i plast- eller metallboxar. Man slänger in lite extra material som ingen bryr sig speciellt mycket om, och voilá - har man en produkt man kan kränga för ett par hundra extra. Detta gör inte huvudprodukten bättre, snarare mer otymlig att ha i sitt hem...
Kunde inte låta bli bara måste ha denna! XD
Jag samlar för övrigt på Collectors "stuff" från spel o filmer ^^
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Jag har inte fattat grejen med att de slänger med plaststatyer och annat i boxarna. En snygg metallbox hade impat, och kanske en fejkläderkarta man kan använda när man spelar. En plastleksak? Kanske om man varit 10 år, men då ska man inte köpa spel för 1500 kr heller. Man vill ju slukas upp av spelvärlden, och jag skulle ha jävligt svårt för det med en tacky plastdrake som glodde på mig hela tiden (och skrattade hela vägen till banken).
Jag har inte fattat grejen med att de slänger med plaststatyer och annat i boxarna. En snygg metallbox hade impat, och kanske en fejkläderkarta man kan använda när man spelar. En plastleksak? Kanske om man varit 10 år, men då ska man inte köpa spel för 1500 kr heller. Man vill ju slukas upp av spelvärlden, och jag skulle ha jävligt svårt för det med en tacky plastdrake som glodde på mig hela tiden (och skrattade hela vägen till banken).
Hahaha ja jo du har en poäng där man borde få mer för dom pengarna!
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"