Nästa Hitman heter Absolution?
En patentansökan från Square drar igång rykteskvarnen igen.
#square-enix, #hitman-5-2, #io-interactive
Är det något som danskar kan så är det att göra spel, ibland.
Brevid Garrett från Thief är 47 min favorit från spelvärlden <3
Förutom att njuta av spelet ser jag fram emot Jesper Kyds soundtrack.
Spåret Apocalypse från Blood Money är helt underbar.
Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.
Är det något som danskar kan så är det att göra spel, ibland.
Glöm inte film, min herre!
Och korv och LEGO och badminton, plus helt random gapa FO HELVEDE med gröt i halsen.
De har ansökt om varumärkesskydd, dvs Copyright på Engelska.
Patent är för uppfinningar.
FZ noobs.
lol
Känns som att skandinavien överhuvudtaget kan göra rätt bra spel, eller ja. Har ingen koll på finska företag förutom de som gjorde Alan Wake vilket i sig var ett medelmåttigt spel, bra story men annars sisådär.
Remedy heter de. De gjorde också två Max Payne-spel som är ungefär dubbelt så bra som Alan Wake. Spela dem
Imperator
Hitman ska akta sig så de inte blir stämda av "Abolut vodka", man kan ju blanda ihop dem, duh!
Skit i vad det heter. Så länge det är Hitman så är det dömt till att vara bra.
+ 1 Coconut
Hur mycket jag än vet att jag har tröttnat på banorna i Blood Money så fick jag verkligen lust att installera det igen när jag såg bilden!
Blood Money var enormt bra när det släpptes. Hitman 5 är ett givet köp!
Ja det var det verkligen!
Bara minuter efter jag skrev inlägget ovan installerade jag spelet, men som jag misstänkte så tröttnade jag redan efter andra banan. Så jag avinstallerade spelet igen. Idag kom suget tillbaka igen och jag installerade det ytterligare en gång, och lyckades dra igenom ungefär halva spelet och tänker fortsätta imorgon.
Jag måste nära på köpa limited/collectors edition till femma om det kommer en sådan. Vem vet, man kanske får med en sån här :).