Deus Ex: Human Revolution försenas
Förväntar du dig att Deus Ex: Human Revolution ska släppas innan april nästa år? Då får vi be dig att tänka om.
HÄRLIGT att de lägger ner tid på att skapa ett "COMPLETE"-spel, något som vissa andra har misslyckats totalt med! Vad är meningen med att släppa fallout: New vegas, samt Call of duty; Black ops när de inte är helt färdiga? Varför inte bara lägga ner lite extra tid för att göra spelet BÄTTRE? En försening klarar jag av, men jag klarar inte av att spela "halvfärdiga" spel. Skam! Bra jobbat Square Enix!
HÄRLIGT att de lägger ner tid på att skapa ett "COMPLETE"-spel, något som vissa andra har misslyckats totalt med! Vad är meningen med att släppa fallout: New vegas, samt Call of duty; Black ops när de inte är helt färdiga? Varför inte bara lägga ner lite extra tid för att göra spelet BÄTTRE? En försening klarar jag av, men jag klarar inte av att spela "halvfärdiga" spel. Skam! Bra jobbat Square Enix!
Det kan tyvärr ha med ekonomin att göra också... förhoppningsvis höjs kvalitén ändå!
http://www.joystiq.com/2010/12/16/deus-ex-human-revolution-pu...
Its OK... Finish it and do it good!
Nu ska vi inte vara överdrivet förhoppningsfulla. Kolla på GT5, det skulle "finputsas".
Alla sådana här förseningar är bara äckliga.
När ska utvecklarna lära sig att det inte är någon mening med att sätta releasedatum förrän spelen är färdiga?
Jag googlade runt lite på [h+]^3 och det kom upp en massa om transhumanism etc. Men när jag väl såg det tänkte jag på Tritium [h]^3 (radioaktivt väte för de som inte vet). Det slog mig sedan med alla referenser på ikaros och även den stora anläggningen i slutet att det kanske handlar om att de skapat fusion med Tritium (även om det kanske inte är optimalt egentligen). bara jag?
"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886