Rykte: EA gör shooter av C&C
det tipsade jag om innan idag fast med en annan länk som har lite fler scans: http://planetcnc.gamespy.com/screenshots/?page=1&subcat=49
Bläää C&C Ska vara RTS!
Men jag har inte gillat något i serien sedan C&C 95/Red Alert.
Framtids Temat förstörde allt..
det tipsade jag om innan idag fast med en annan länk som har lite fler scans: http://planetcnc.gamespy.com/screenshots/?page=1&subcat=49
Kul för dig, hade det inte räckt med att posta länken. Veta att du nyhetstipsade är ju viktigt. Vad vet jag
Ja jag vet att jag är bäst!
För övrigt är ju inte detta fösta shootern i C&C serien så rubriken är ju lite fel. (Nu är inte detta gnäll) utan mer en tillrättavisning. Borde det inte stå "Rykte: EA gör en till shooter av C&C" Detta eftersom ni faktiskt nämner den första C&C: Renegade.
Kul för dig, hade det inte räckt med att posta länken. Veta att du nyhetstipsade är ju viktigt. Vad vet jag
du anar inte hur viktigt det är!
För övrigt är ju inte detta fösta shootern i C&C serien så rubriken är ju lite fel. (Nu är inte detta gnäll) utan mer en tillrättavisning. Borde det inte stå "Rykte: EA gör en till shooter av C&C" Detta eftersom ni faktiskt nämner den första C&C: Renegade.
Rubriken är helt korrekt. Den berättar att EA gör en C&C-shooter, vilket inte utesluter att det gjorts tidigare. Faktiskt skulle "en till" bli fel eftersom Renegade gjordes av Westwood. Petitess, men när vi ändå är inne på såna så...
Renegade var inte dåligt... inte bra heller.
Tror visserligen att om dom gjorde något i stil med Natural Selection eller Source modden Empires, fast med C&C tema. Där en spelare sätter ut byggnader etc. i ett RTS likande interface och resten av spelarna kör FPS. Då hade det kunnat bli något stort.
GRAW, RS: Vegas och Battlefield. Låter inte bra... Blir antagligen bara en dum shooter som dom försöker prångla iväg på namnet.
Rubriken är helt korrekt. Den berättar att EA gör en C&C-shooter, vilket inte utesluter att det gjorts tidigare. Faktiskt skulle "en till" bli fel eftersom Renegade gjordes av Westwood. Petitess, men när vi ändå är inne på såna så...
You Win
Bläää C&C Ska vara RTS!
Men jag har inte gillat något i serien sedan C&C 95/Red Alert.
Framtids Temat förstörde allt..
Vilket betyder att du inte gillade något av det då alltså? För det har varit framtids tema i alla. Här kommer några källord du kan associera själv: GDI, NOD, tidsmaskin, tiberium, chronosphere.....finns fler
haha snygg räddning går inte att klaga inte ens för de mest inbitna korrigerarna och besservissrarna hehe.
haha snygg räddning går inte att klaga inte ens för de mest inbitna korrigerarna och besservissrarna hehe.
Skriver man verkligen "såna"? =P Är osäker själv men jag tror att "sådana" är det korrekt ordet!
Hihi jag fick bara lov =P
Skriver man verkligen "såna"? =P Är osäker själv men jag tror att "sådana" är det korrekt ordet!
Hihi jag fick bara lov =P
Har man inte kommatecken efter "själv", samt stavar "korrekt" korrekta? Ge upp, detta är Internet, inte dagis.
Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?
Positivt överraskad Renegade var svinigt kul, speciellt i multiplayer.
Men det gäller för dom att bevisa att dem kan göra ett ordentligt C&C spel efter dem massakrerade serien med det absolut genomruttna skräpspelet "Tiberium Wars"
Håller med dig, dock så tycker jag inte att C&C 3 var så genomruttet som du skriver. Nog för att det var kortlivat, men det var ändå bra underhållning.
Freshly dared, the half won.
Håller med om att Renegade var riktigt roligt. Singelplayer var sådär, gav en del underhållning men var roligast för att man fick se C&C strider från marken i 3D samt springa in i byggnaderna som man sett "top-down" flera år tidigare. Multiplayer sen var ju riktigt roligt, ta ett fordon och skydda sin harvester så man fick in nya resurser och sen kriga lite på allvar
/ LordDaimos