EA:s actionrökare Tiberium plåtad
Muhaha! Jag var före FZ!
Bah sci-fi :P. Skulle vara kul om dom gjorde nåt sånt här av red alert....
Så du tycker att sådana enheter som finns i RA2 som t ex Chrono Legionnaire som kan teleportera sig och Mirage Tank som kan göra sig osynlig inte är sci-fi?
Det här ser ju snyggt ut. Hoppas bara att det blir bra också. Vore najs om någon ville göra ett bra RTS/FPS kombination som Renegade igen, men det här tycks vara mer FPS eller Battlefield-liknande.
Man kan ju inte veta om det blir bra spel eller flopp bara genom att kolla på dessa bilder. Grafiken är kanske inte så där jättebra men tycker det duger. Hur själva spelet blir vet vi ju inte.
Fattar inte varför de inte gör ett spel med alla enheter från rts-delen. Dvs allt ska se likadant ut fast i fps perspektiv. Sedan har man bara en annorlunda story där man börjar som vanlig fotsoldat och sedan avancerar och får tillgång till fler fordon och liknande eller så får man spela som tex pilot eller stridsvagnsförare och följa dessa genom diverse kampanjer.
Personligen tror jag dock inte på nåt speciellt med detta spel tyvär och gissar på en konsolanpassat och förenklat spel utan djup.
Vad fan är det för fel på grafiken?! Den är ju ganska snygg och håller helt klart måttet för hur grafik ska vara idag!
Jävla bortskämda snorungar! Gå och spela Crysis på högsta med era superdatorer och sluta skriva skit om grafiken på detta spel!
All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!
Var är CnC mijön såg inte en enda war factory eller Avancerat powerplant
Varför döma spelet innan det kommer ut? Det är väl inte ens samma utvecklingsteam som Renegade? Om man skulle jämföra det med något spel så skulle det väl isåfall vara Star Wars: Republic Commando.
Jag väntar med att säga om spelet verkar bra eller dåligt tills jag har fått sett en gameplay-video.
Man kan ju inte veta om det blir bra spel eller flopp bara genom att kolla på dessa bilder. Grafiken är kanske inte så där jättebra men tycker det duger. Hur själva spelet blir vet vi ju inte.
Fattar inte varför de inte gör ett spel med alla enheter från rts-delen. Dvs allt ska se likadant ut fast i fps perspektiv. Sedan har man bara en annorlunda story där man börjar som vanlig fotsoldat och sedan avancerar och får tillgång till fler fordon och liknande eller så får man spela som tex pilot eller stridsvagnsförare och följa dessa genom diverse kampanjer.
Personligen tror jag dock inte på nåt speciellt med detta spel tyvär och gissar på en konsolanpassat och förenklat spel utan djup.
En typisk ArtMan kommentar.