Ny Need for Speed: ProStreet-demo
Jag hade roligt med spelet, så det kan vara värt att spela båda eftersom de är väldigt, väldigt olika spel.
Den här demo versionen innehåller senaste patchen till spelet, så frameraten är låst till 30fps vilket gör fysiken mycket stabilare och så är 360 kontrollen faktiskt användbar, för den var katastrofalt implementerad i första demon. Så om du tyckte att första demon sög balle så kan det vara värt att testa den här andra för den ger en bättre bild av spelet.
Ett problem med det här demon var dock att det tog flera minuter att komma in i huvudmenyn, men efter det så gick spelet precis som det skulle, så om du får en svart bild med musik i menyn så är det bara att vänta om du orkar.
Worst game ever..
Blev väldigt besviken på det här spelet. Bilen stannar ju när man svänger/slutar gasa! Ingen känsla i spelet alls..Det bästa nfs var nfs: hot pursuit.
- Shroom
Håller med överstående här.. vart mycket besviken på det... dom andra Nfs spelen har vart guld.. men detta var inte alls som jag hade hoppas på..
Så tyvärr måste jag säga Detta spel rekomenderar jag inte!
Hade redan glömt bort det här. Kanske skulle man ta och testa det här demot och se om sätter sig bättre på minnet.
edit: Det här demot var sämre än det första. Gav det 30 minuter igår och två hela minuter idag. Går bara inte att spela det här förfärliga spelet. Är extremt besviken... men inte förvånad. Redan efter första bling bling flash trailern med ytligt snack gick det att förutspå vad det skulle bli. Givetvis var detta något man vägrade erkänna för sig själv. Det är ju NFS. Men så nu har sanningen hunnit ikapp en. Det är ett snyggt men ospelbart spel. Styrningen är så otroligt fel. 1/5