Stjärnspäckat Red Alert 3
Verkar schyst!
blondinen - där är inte Tanya från de gamla Red Alert spelen va?
Jonathan Pryce ser ju så jävla glad ut i sin roll. Tim Curry behöver bara visa sig för att vara bra - ja enligt mig då.
Det kanske blir att införskaffa, synd bara att jag aldrig direkt gillat varken C&C-original eller RA-spelen något vidare, förutom just mellansekvenserna dock. Mycket enformiga spel.
Storyn kan ta sig, men det är Red Alert, värden bästa spel (i alla fall 2:an och Yuri's Revange).
Spelet ska köpas av alla som gillar strategi!
Helt fel, tycker bara Red alert 1 och aftermath är värt att hylla.
Peter Stormare, den störste svenske skådisen genom tiderna!! Verkar fett coolt, och många ansikten man känner igen. Tror det är ett mycket bra spel som jag bara måste införskaffa när det kommer!
Nej han är inte större än Dolphan antar att det var före din tid.
Peter Stormare, den störste svenske skådisen genom tiderna!! Verkar fett coolt, och många ansikten man känner igen. Tror det är ett mycket bra spel som jag bara måste införskaffa när det kommer!
Joo.. visst tusan är han större än Dolph. Dolph har väl bara Rocky och Universal Soldiers som är "storfilmer". Peter finns ju med precis överallt om man tänker efter.
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Storyn kan ta sig, men det är Red Alert, värden bästa spel (i alla fall 2:an och Yuri's Revange).
Spelet ska köpas av alla som gillar strategi!
Helt fel, tycker bara Red alert 1 och aftermath är värt att hylla.
Amen!
Verkar ju ass löjligt
ÄR spelet så dåligt att de måste amvända kända skådespelare för att ens kunna selja de?
Haha herregud. Don't skip school!
Joo.. visst tusan är han större än Dolph. Dolph har väl bara Rocky och Universal Soldiers som är "storfilmer". Peter finns ju med precis överallt om man tänker efter.
Om du räknar "Storfilmer" så nej då är Dolphan större. Dessutom har han gjort flest filmer. Dolphan ÄGER.