Half-Life 3 tros vara i slutskedet av utvecklingen
Hmm, det kanske är dags för mig att faktiskt spela HL1&2 och se what the hype is all about om en trea. 🙂 Jag fastade med CS beta 5.2 på den tiden så det blev aldrig att köra Halflife.
Vet inte hur hett det är idag att spela Half-life för första gången. Visst Valve har ju uppdaterat dem men idag har ju många spel evolverat sig vidare så hl1 och hl2 kanske känns något föråldrat.
Kanske är det lättare för nya spelare att kasta sig in i Hl Alyx som ändå har Half-life atmosfären men i nyare fräsch förpackning.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Vet inte hur hett det är idag att spela Half-life för första gången. Visst Valve har ju uppdaterat dem men idag har ju många spel evolverat sig vidare så hl1 och hl2 kanske känns något föråldrat.
Kanske är det lättare för nya spelare att kasta sig in i Hl Alyx som ändå har Half-life atmosfären men i nyare fräsch förpackning.
Har man VR headset så rekommenderar jag att köra Half life 1 VR från Team Beef och även Half life 2 VR som tom fått officiell support från Valve.
Dessa spel fungerar ypperligt i VR och har även komfort inställningar om man skulle ha lätt för att bli åksjuk.