Idag fyller youtube 20 år

Medlem
Idag fyller youtube 20 år

Helt sjukt, idag fyller youtube hela 20 år, det är svårt att förstå och i höst fyller Xbox 360 också 20 år.

SVT har lagt ut Den svenska Youtube historien som jag precis sett färdigt. Där man får se kända profiler som började sin karriär på youtube. Mycket intressant.

https://www.svtplay.se/den-svenska-youtube-historien

Jag passar på att dela ett gammalt pinsamt klipp jag la upp för 13 år sedan

https://youtu.be/zP0k_Z-i7-0?si=19qxdLm-0u7X8Al3

Medlem

Glömmer aldrig när min yngsta brorson skulle viss YouTube för mej och jag visade honom att jag var medlem 4 år innn han föddes. 😆

Medlem

Bara 20 år?! Av någon anledning så trodde/kändes det som att sidan fanns minst 2 år tidigare, baserat på ens minnen och hur snabbt sidan blev en vedertagen del av ens liv.

signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Hette det inte något annat innan?

It's not a lake, it's an ocean

Bland det allra bästa med internet. Tjänster kommer och går men YouTube består. Dess styrka är dess mångsidighet, och i fjol bet jag mig i läppen, föll till föga och började betala för Premium. Jag pallade inte reklamen längre.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Bland det allra bästa med internet. Tjänster kommer och går men YouTube består. Dess styrka är dess mångsidighet, och i fjol bet jag mig i läppen, föll till föga och började betala för Premium. Jag pallade inte reklamen längre.

Förr behövde man inte ens premium för att slippa reklam 😥

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Siegfried:

Förr behövde man inte ens premium för att slippa reklam 😥

Nej, det var happy times. Sedan kom reklamen. Sedan kom reklam hela tiden och gjorde tjänsten närmast oanvändbar.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

1
Skriv svar