En fullt spelbar Wii-version av Star Wars: Battlefront 3 har letat sig ut på nätet

Robot
En fullt spelbar Wii-version av Star Wars: Battlefront 3 har letat sig ut på nätet
Medlem

Ska kolla in efter jul! Riktigt intressant när sånt här kommer ut helt från ingenstans

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Oj vad fladdrigt det såg ut med Wii remote men känslan hade säkert vart bra när man väl spelar det.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Skribent
Skrivet av lonian:

Oj vad fladdrigt det såg ut med Wii remote men känslan hade säkert vart bra när man väl spelar det.

Tycker alltid det ser fladdrigt ut med Wiimotes, men känns (nästan) alltid mycket bättre när man spelar. Får en liknade känsla när man ser någon spela i VR, det ser fladdrigt och konstigt ut men precist när man själv spelar.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Vill ha ett battlefront 3 som är som planetside 2 alltså så att det blir man åker runt mellan planeter och erövrar vissa zoner utan loadingscreen och det är lite som ett MMO

Medlem
Skrivet av Keima:

Vill ha ett battlefront 3 som är som planetside 2 alltså så att det blir man åker runt mellan planeter och erövrar vissa zoner utan loadingscreen och det är lite som ett MMO

Men är det battlefront då?

signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Men är det battlefront då?

Det är vad alla battlefront spelen drömmer att bli!

1
Skriv svar