Doom och Doom 2 har uppdaterats och fått nytt innehåll

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Var hittade du den versionen / den samlingen för den summan?

steam, men så ägde man youngblood på pcn sedan tidigare. 14 euro om man inte äger något sedan tidigare


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Skribent
Skrivet av Rhymst:

Provade lite 16 players deathmatch snacka om rörigt 😂

Det är fan hysteriskt när det är 16 spelare! Blir lite väl många. Föredrar runt 8, sen köra 4 st känns mer klassiskt men då kan det blir lite lång time to kill på vissa banor.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av YmerXE:

steam, men så ägde man youngblood på pcn sedan tidigare. 14 euro om man inte äger något sedan tidigare

Nu kanske jag missförstår dig? Men Doom + Doom II kostar 9.99euro på steam.
Edit. Såg precis att om man köper Doom + Doom II + Doom64 bundle så får man priset 8.98 euro då detta har 40% rabatt.

Medlem

Lirar nu på Steam Deck. Fungerar nice.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av Sunray:

För mig var det nästan ospelbart på Switch med gyrokontrollen då den är inverterad mot den tidigare versionen på Switch ("Unity" Doom 1 och Doom 2). Är man ny är det väl en sak men är man van vid hur det var innan känns det ungefär som att man spelar med invert look fast i sidled.

Det finns mängder med inställningar så du kan nog hitta en som passar dig 🙂

Medlem
Skrivet av androsynth:

Det finns mängder med inställningar så du kan nog hitta en som passar dig 🙂

Tyvärr inte med motion controls så jag kommer nog hålla mig till den gamla versionen. Där kör jag med Roll så om du lutar din Switch åt höger så siktar spelet år höger. Perfekt för att finjustera, men den nya versionen siktar spelet åt vänster om man lutar åt höger. Koko.

12
Skriv svar