I dag släpps Ark: Survival Ascended till Xbox, men PS5-versionen försenad igen

Robot
I dag släpps Ark: Survival Ascended till Xbox, men PS5-versionen försenad igen
Medlem

Xbox har ju marknadsfört det här spelet som att det är deras så länge kan minnas. Kan de röras om en tidsexklusiv uppgörelse? Eller är jag ute och cyklar som vanligt?

Redaktör
Skrivet av John7612:

Xbox har ju marknadsfört det här spelet som att det är deras så länge kan minnas. Kan de röras om en tidsexklusiv uppgörelse? Eller är jag ute och cyklar som vanligt?

Svårt att tro att det görs medvetet när det är så mycket strul med releasen. Det har ju försenats flera gånger, och är väldigt luddigt i kanterna. Inte en marknasdföring som företag vill betala för.

signatur
Medlem

Det fanns ju de som hävdade att Series S var tekniskt underlägsen, höll hela generationen tillbaka osv, eftersom BG3 blev försenat på plattformen. Med samma resonemang så antar jag att PS5 är tekniskt underlägsen också?

Medlem

Spelet är lite ostabilt emellanåt med krascher men precis lika kul som förgångaren iaf! Alla ARK sugna spelare är välkomna in på ARK Sveriges PVE server

Medlem
Skrivet av Fabler:

Spelet är lite ostabilt emellanåt med krascher men precis lika kul som förgångaren iaf! Alla ARK sugna spelare är välkomna in på ARK Sveriges PVE server

Heter den bara ark Sverige eller vad heter serven ?

Medlem
Skrivet av xXG13HaZeXx:

Heter den bara ark Sverige eller vad heter serven ?

SE-ARKSverige-The Island-PVE

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Det fanns ju de som hävdade att Series S var tekniskt underlägsen, höll hela generationen tillbaka osv, eftersom BG3 blev försenat på plattformen. Med samma resonemang så antar jag att PS5 är tekniskt underlägsen också?

Kan vara så. Eller så är det för att (vad jag kan komma ihåg) det inte brukar släppas så många early-access spel på Playstations konsoler. Om man inte räknar alla AAA-spel som släpps i dåligt skick.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av Fabler:

SE-ARKSverige-The Island-PVE

Yes jag hittade den genom att söka lite i forumet! Ska bli kul att lära känna er lite mer i framtiden!

1
Skriv svar