Return to Monkey Island till Playstation 5 och Xbox Series X|S nästa vecka
Jag blev jävligt glad när jag såg att det kommer till Gamepass. Jag var väldigt nära att köpa det men nu kan jag helt enkelt vänta.
Samma här, sa i helgen att jag nog skulle köpa det! Nu slipper jag
1# FZ Troll
Ju fler Lucasarts- och Sierra -folk, med nya spel desto bättre.
Vem växte inte upp med ett Kings Quest på 5.25" eller 3.5" diskett?
Önskar dom alla, all framgång
Kings Quest, Space Quest, Police Quest.. alla avnjöts ifrån 3.5" disketter på gamla goda tiden.
Ju fler Lucasarts- och Sierra -folk, med nya spel desto bättre.
Vem växte inte upp med ett Kings Quest på 5.25" eller 3.5" diskett?
Önskar dom alla, all framgång
Körde Kings Quest 2 till Atari ST back in the days och åkte på storstryk när jag testade att döda en präst med en treudd (use trident on priest eller något liknande) 😅
Och grattis, Xbox- och PS5-ägare. Har spelet till switch och det bjuder på många skratt. Ska lira om det till PS5 så jag kan jaga trophies 😊😄
Kings Quest, Space Quest, Police Quest.. alla avnjöts ifrån 3.5" disketter på gamla goda tiden.
Det är något härligt med ljudet från en 3,5" diskdrive.
*surr, surr, klick-klick, surr, klick* ☺️
Jag blev jävligt glad när jag såg att det kommer till Gamepass. Jag var väldigt nära att köpa det men nu kan jag helt enkelt vänta.
Samma här, sa i helgen att jag nog skulle köpa det! Nu slipper jag
Ni missade horse armor som man bara fick vid förköp. Så ni kommer inte kunna få hela upplevelsen /s
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | ASUS Radeon RX 9070 XT 16GB Prime OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Ni missade horse armor som man bara fick vid förköp. Så ni kommer inte kunna få hela upplevelsen /s
En käpphäst hade passat i Monkey Island.
1# FZ Troll