Rösta fram Playstation 4- och Xbox One-generationens bästa spel!
Det har blivit dags för er att kröna de allra bästa spelupplevelserna till den snart pensionerade generationen.
Kan man poströsta?
Självklart. Skickar du ett fysiskt brev ser jag till att de rösterna går in i systemet
Jag har röstat men baserat på PC versionen då jag inte spelat många ps4/xb1 spel på listan.
Thimbleweed Park
Inside
Firewatch
..... i den ordningen
Mina favoriter
Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
Red Dead Redemption 2
Bloodborne
Lite svårt, men jag tycker såhär, i bokstavsordning:
God of War
Red Dead Redemption 2
Witcher 3
Witcher 3
God of War
Uncharted 4
Bloodborne
God of war
Hollow knight
Horizon Zero Dawn™
Sekiro™ Shadows Die Twice
The Last of Us Part II
Ni tryckte in rösterna i systemet också, va?
Det är förstås The Witcher 3. Men jag stödröstade på Yooka-Laylee and the Impossible Lair, Forza Horizon 4 och Rayman Legends, tre riktigt bra spel som förtjänar röster.
Witcher III
Cuphead
Undertale
De titlarna fick det bli för mig
Ni tryckte in rösterna i systemet också, va?
Jajjemen! 👍🤩
Röstade också bara på 1.
God of War 3, Horizon Zero Dawn och Prey fick mina röster
Wow jag är imponerad på att Spindelmannen på ps4 inte ens kom med på listan medans ett spel som Child of Light från Ubisoft kom med haha. Där ser man vad som gillas och inte gillas här i spelvärlden
Tänkte rösta The Last of Us som jag hade nominerat, men sen så såg jag att den inte fanns med så det fick bli en röst på Witcher 3
umm både last of us och last of us 2 står med i listan.
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
En liten brandtext😊
Horizon zero dawn - För hur det med tunga strider samt en värld och bakgrundshistoria som triggade stor nyfikenhet, lyckades skapa känslor av magi, trots ganska mossig spelmekanik.
Mafia definitive edition - Mången recensents stora förbehåll, att gameplay kändes lite gammalt, var för mig ett stort plus i ett alldeles för strömlinjeformat spelklimat. Att återigen få uppleva denna story, stad och tidsera gav upphov till mycket varma känslor.
Earth defense force 5 - Ett spel som jag tror färre känner till än vad det förtjänar. Som blandar tredjepersonsskjutning, loot och riktigt gammal ost. EDF!