Devolver Digital köper Serious Sam-utvecklaren Croteam
Efter åratal av dejtande ska de två äntligen gifta sig.
Varför? Känns ju jävligt onödigt att köpa en helt kass studio... Alla serious sam suger ju rått balle...
Iaf andra hälften. Vilken jävla dynga 3 och 4. Tror CroTeam får hålla sig till pusselspelet de släppte för några år sedan och göra serie av det
Varför? Känns ju jävligt onödigt att köpa en helt kass studio... Alla serious sam suger ju rått balle...
Då får du hemläxa nu. Köp The Talos Principle, spela igenom det och engagera dig i storyn. Jag tror nog att du kommer ändra din åsikt om Croteam efter det.
Are they serious?
Tydligen. Det finns nog en hel del som har det romantiska skimret framför ögonen och gillar de gamla pangarna. SS4 verkade tyvärr vara en riktigt rutten produkt.
Talos Principle är ett makalöst spel tho
Talos Principle är ett makalöst spel tho
Har spelat talos principle. Sådan spel faller mig inte i smaken så nej. Dock visste jag inte att det var samma utvecklare. Dag och natt mellan de spelen... Jag Syftade mest på serious sam, jag hade kunnat göra ett bättre spel i unity men hade varit waste of my time
1# FZ Troll
*råttballe
Du får gärna hjälpa mig med analogin här. Är det för att:
1. Råttor har små penisar vilket gör det svårt att utföra fellatio?
2. Råttor har dålig hygien, vilket leder till att deras penis smakar illa?
3. Råttor har väldigt attraktiva penisar vilket leder till att man per automatik vill utföra fellatio på dem?
4. Croteam består endast av råttor som utför fellatio istället för att programera bra spel?
5. Inget av alternativen ovanför.
Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!
Har spelat talos principle. Sådan spel faller mig inte i smaken så nej. Dock visste jag inte att det var samma utvecklare. Dag och natt mellan de spelen... Jag Syftade mest på serious sam, jag hade kunnat göra ett bättre spel i unity men hade varit waste of my time
Det ändrar inte på hur hyllat spelet är tho