DICE Awards – Shadow of Mordor vann mest men var inte bäst
Ja det känns som att man bara tittar på stortitlar i den här galan.
Inte för att ja tycker shadow of mordor är dåligt, en riktigt bra spel och grogrund som jag hoppas det jobbad vidare på nÄr det gäller nemesissystemet.
Sen varför delar strategi och simulator samma genre?
Och digitala kortspel borde dessutom ha en egen kategori så fall för det är väldigt snäv målgrupp
Inte för att ja tycker shadow of mordor är dåligt, en riktigt bra spel och grogrund som jag hoppas det jobbad vidare på nÄr det gäller nemesissystemet.
Och digitala kortspel borde dessutom ha en egen kategori så fall för det är väldigt snäv målgrupp
Å andra sidan skulle priset bara gå fram och tillbaka mellan Magic och Hearthstone vartannat år.
Å andra sidan skulle priset bara gå fram och tillbaka mellan Magic och Hearthstone vartannat år.
Ja kanske det men endå att strategi och simulation räknas som samma låter verkligen konstigt.
Simulatorspel skiljer sig otroligt från vad alla spel som kallar sig strategi gör.
DA:I = årets spel? Kanske borde ta och testa det då. Det är ju trots allt möjligt att Bioware har rest sig ur träsket.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."