Terminator Salvation filmat
Spelet blir antagligen helt okej dock är det enbart filmen som gäller för mig när det kommer till Terminator Salvation.
Jaha och är samlas alla grafikkåta spelare. Är det enda ni tänker att grafiken? Tror ni att grafiken gör spelet eller? Ni ska vara tacksamma överhuvudtaget att det släpper PC spel till oss PC användare. Sluta klaga över grafiken är trött på alla dessa grafikkåta människor som tror att det är grafiken som gör spelet. Om ni nu ska sitta och klaga på tillverkarna om grafiken så tycker jag att ni kan öppna erat eget spelföretag och sitta och göra grafik till spel så ska vi se hur många som sitter och säger jävla dålig grafik. Fan bättre grafik tack! Tänk om det är inte grafiken som gör spelet.
---
Tycker spelet ser ganska lovande ut är ett stort fan av Terminator filmerna samt spelen grafiken var det inge fel på hoppas på att detta blir ett hit Längtar redan efter detta spel. Dock saknar ja att spela som Arnold i detta Terminator spel saknar Arnolds ord när han säger "Hasta la vista baby"
Som COD4 då ungefär. Fast det var ju bra ändå, och finns inget som hindrar att Terminator Salvation blir lika bra.
Nja, det har potential att bli ännu mycket mer linjärt än så, om det jag sett och läst hittills är representativt... Och CoD 4 var illa nog när det gäller linjäritet enligt min enkla mening.
Det känns också som om T:S har lite samma stil som Wanted, som också verkade vara gräsligt linjärt. Jag spelade bara demot så jag har ingen superkoll, men det verkar som om vissa påtalade just det att man hade väldigt få valmöjligheter, t.o.m i jämförelse med till exempel CoD eller Gears of War.
Jag älskar många linjära spel. Jag gillar såväl F.E.A.R, Half-Life 2, Bioshock och Gears of War, varav framförallt det sistnämnda är toklinjärt. Det finns dock en gräns nånstans, när ens valmöjligheter blir så pass begränsade att det slutar vara roligt. Att som i Wanted t.ex, begränsa spelaren till att bara använda pistoler kändes väldigt enkelspårigt.
Och just "skenet" av hur pass linjärt ett spel är är ibland allt som behövs. Om ett spel känns icke-linjärt är det icke-linjärt. Bioshock är inte det enda exemplet, Crysis fungerar på ungefär samma sätt. Man kan bara ta en väg, men den är bred och man har gott om valmöjligheter.