Like a Dragon-DLC på väg till Dave the Diver

Robot
Like a Dragon-DLC på väg till Dave the Diver

Komplett med en beat 'em up-nivå och karaoke.

#Dave-the-diver, #Ichibans-holiday, #Like-a-dragon

Medlem

Köpte Dave the Diver igår och ännu inte fattat hur man säljer mat till kunderna
Like a Dragon var verkligen oväntat!

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Vad tycker du hittills? Jag har varit nyfiken på spelet sedan release, men inväntar eventuell Bloober-remake.
Ja, det var en... speciell mash-up.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Skrivet av Balunan:

Vad tycker du hittills? Jag har varit nyfiken på spelet sedan release, men inväntar eventuell Bloober-remake.

Är ca 10 timmar in och tycker det är kul.
Skulle lägga det på 7-8 någonstans, då det inte är fantastiskt men ändå ett kul spel som man borde uppleva.

Ingår i PS Plus Extra.

Medlem
Skrivet av Balunan:

Började charmigt med den avkopplande lap steel-låten, men det verkar stressigare än jag trott. Fick lite The Sims-vibbar. Trodde det också var lugnt, men det blev snabbt stressigt med mycket att hålla reda på.

Ja, en remake av dom vore nåt. Med ny teknik så får man se mer än man får i originalet. Och så blir det längre. Med smartare och mer alerta fiskar. Dyrare än originalet också. Det är ju bra. Undrar om Pyramid Head dyker upp på land eller nere i djupet?

Gnällkuk
Skrivet av scaryfoot:

Det sker ju automatiskt när det blir kväll? Då får du ju jobba i baren och servera de rätter du har ingredienser för.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det sker ju automatiskt när det blir kväll? Då får du ju jobba i baren och servera de rätter du har ingredienser för.

Japp, jag fattade till slut. Jag slängde bort maten hela tiden, det var därför de aldrig fick nåt

Gnällkuk
Skrivet av scaryfoot:

Japp, jag fattade till slut. Jag slängde bort maten hela tiden, det var därför de aldrig fick nåt

😂

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Balunan:

Spelat några timmar nu och det är riktigt kul. Mysigt att dyka därnere med skönt soundtrack.

Medlem

Riktigt bra spel men som blir rätt segt i end game då du bara gör samma saker hela tiden.
Väntar på expansionen

1
Skriv svar