System Shock 2: 25th Anniversary Remaster har fått releasedatum
Ser fram emot detta! Det står fel dessutom. 25:e juni ska det vara.
Hmmm sant?? Står dock 26e överallt...förutom då i trailern?? Till och med på Sonys blog
Klippte trailern med en pågående feber och fyra barn hemma!
då kanske du vet om det är 25:e eller 26:e?
"Writer and Fighter"
Hmmm sant?? Står dock 26e överallt...förutom då i trailern?? Till och med på Sonys blog
Det är väl dessutom 26th Anniversary och inte 25th? Någon på Nightdive är bakfull 😅
Notera att du skriver juni i början av texten, sen juli i slutet.
Enligt trailern är det 26/6, 26 juni. Annars är ju semestern över när spelet släpps. 😛
Samma dag som death stranding 2 😂
Notera att du skriver juni i början av texten, sen juli i slutet.
Enligt trailern är det 26/6, 26 juni. Annars är ju semestern över när spelet släpps. 😛
Aah ja den tar jag på mig 😅
"Writer and Fighter"
På Steam står det 25:e juni. Det är väl helt enkelt felaktigt där.
https://store.steampowered.com/app/866570/System_Shock_2_25th...
Jätteintressant information.
På Steam står det 25:e juni. Det är väl helt enkelt felaktigt där.
https://store.steampowered.com/app/866570/System_Shock_2_25th...
Oops! Ska korrigeras
Samma dag som death stranding 2 😂
Oops! Ska korrigeras
Så det är 26:e då?
"Writer and Fighter"
System shock var sjukt jävla svårt. Kom knappt någonstans. Bioshock serien är min favorit och spelade klart 1an på hard för typ 9 gången och håller på med 2an. Ville verkligen gilla system shock, men jag är för kass.
Pratar du om remaken nu eller originalet?
"Writer and Fighter"
Pratar du om remaken nu eller originalet?
Remaken
skulle vara trevligare med SS3
💻 → Asus ROG Strix G15 Advantage Edition G513QY-HQ008T (Win11, Linux Kali, VM)
🎮 → Fractal Design Define 7 XL Dark TG • Ryzen 9 7900X + Asus ROG Ryujin II • Gigabyte Aorus Radeon RX 7900 XTX Elite • 32GB DDR5 • Gigabyte X670E AORUS Xtreme
🖥️ → Samsung 32'' Odyssey C32G75 Curved 240 Hz QLED
🎧 → AKG K701🖱️ → GLORIOUS MODEL O ⌨️ → CoolerMaster CK721 65%
📞 → NothingPhone 1 "Signaturen är nästan stulen"
Klagar inte, ett av mina favvospel. Men hade hoppats på en remastrar likt ettan som ju var fenomenal. 250kr för en release med lite community moddar inbakade känns mycket.
Bortsett från texturer på väggar och golv och sånt så är det mesta ersatt av nytt material gjort här.
Remaken
Ja spelet står ju med en fot i gamla skola och är inte helt lätt. Originalet är ju egentligen mer en grottkrälare likt Ultimta Underworld än just ett FPS och det känns även så remaken.
skulle vara trevligare med SS3
Det ena utesluter ju inte det andra? Tänker att dessa remakes och remasters scanar terrängen för intresset på en uppföljare.
"Writer and Fighter"
Det ena utesluter ju inte det andra? Tänker att dessa remakes och remasters scanar terrängen för intresset på en uppföljare.
Haha, Ja, utveckling av detta startade ju medans ss1 remaken fortfarande var under utveckling.
Men i början var det mer simpelt tänkt, men växte till sig en hel del.
Kul att det kommer till Nintendo Switch.
För det gjorde väl inte det första spelet efter att det remastrades av Nightdive?
Okej, första spelet fick alltså en remake och nu får uppföljaren en remaster? Och det är troligtvis anledningen till att det även släpps på Switch. 😅
trodde dom skulle släppa en full blown remake som med System Shock 1. men en remaster som funkar på modern hårdvara funkar för mig också
Ja, det är ju jättesorgligt. En sån fin remake på ettan släppt rätt nyligen, och så gör de bara en kass remaster på 2:an.
Memento Mori