Spelhelgen är här! Med finsk folkrace och flinka ninjor
Började spela Enslaved: odyssey to the west förra helgen så fortsätter förmodligen med det.
Ooooouf! Älskade det spelet.
Din vänliga kvartersrecensent.
Ooooouf! Älskade det spelet.
Minns att jag ville spela det när det kom men det blev aldrig så. Gillar det, det håller definitivt att spela i dagsläget!
Cause i need to watch things die
Lite oväntat blir det faktiskt Tintin i helgen.

Började spela Enslaved: odyssey to the west förra helgen så fortsätter förmodligen med det.
Riktigt bra! Jag spelade det i fjol för första gången och var imponerad av det. Berättelsen, röstskådespelet, kontrollen och miljöerna. Det har åldrats med värdighet. Mycket nöje!
Riktigt bra! Jag spelade det i fjol för första gången och var imponerad av det. Berättelsen, röstskådespelet, kontrollen och miljöerna. Det har åldrats med värdighet. Mycket nöje!
Ja jag håller med, kameran är lite bångstyrig men annars så känns allt svinbra. Håller helt klart idag!
Cause i need to watch things die
Minns att jag ville spela det när det kom men det blev aldrig så. Gillar det, det håller definitivt att spela i dagsläget!
Jag spelade det också efter ett tag efter det hade släppts. Var flera som talade varmt om det. När väl plockade upp det blev jag väldigt positivt överraskad.
Din vänliga kvartersrecensent.
Sitter och splashar sönder i PowerWash Simulator.
Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X
ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080
Spelade klart Lords of the fallen från 2013 förra veckan. Fick mersmak och köpte Lord of the fallen (från2023?) och Jävlar va det sög. Försökte verkligen gilla det men det går bara inte. Så långt ifrån originalet det bara går och det var verkligen inte till det bättre.
Nu kör jag FarCry 5 istället 😬