Spelhelgen är här! Med finsk folkrace och flinka ninjor

Robot
Spelhelgen är här! Med finsk folkrace och flinka ninjor

Berätta vad du ska spela i helgen!

#spelhelg

Medlem

Har kommit en bra bit in i Assassin's Creed Shadows och kommer fortsätta med det. Väldigt roligt hittills.

Medlem

Lägger nog ett par timmar på speltestet av Stand-Alone. Riktigt roligt och välpolerat redan nu.

Medlem

Blir till att skutta runt på hustaken i Assassins Creed Shadows😅

Medlem

Om förkylningsorken tillåter så blir det premiär i lite utforskande och hustakshoppande i AC:Shadows!

Denna helg spelar jag Condemned: Criminal Origins och The Legend of Heroes: Trails through Daybreak. ^^

Medlem

Började spela Enslaved: odyssey to the west förra helgen så fortsätter förmodligen med det.

signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Ff7 rebirth och monster hunter Rise. Väntar just nu på första title update till MH wilds så det finns mer att nöta😁

Skribent
Skrivet av Kolsvart:

Började spela Enslaved: odyssey to the west förra helgen så fortsätter förmodligen med det.

Ooooouf! Älskade det spelet.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Ooooouf! Älskade det spelet.

Minns att jag ville spela det när det kom men det blev aldrig så. Gillar det, det håller definitivt att spela i dagsläget!

signatur

tsm
Medlem
Medlem

Här ska köras Two Point Museum och Mind Over Magic.

Och skulle det på något magiskt vis bli lite tid över så blir det Avowed som man knappt börjat med.

It's not a lake, it's an ocean

Lite oväntat blir det faktiskt Tintin i helgen.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Kolsvart:

Riktigt bra! Jag spelade det i fjol för första gången och var imponerad av det. Berättelsen, röstskådespelet, kontrollen och miljöerna. Det har åldrats med värdighet. Mycket nöje!

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Riktigt bra! Jag spelade det i fjol för första gången och var imponerad av det. Berättelsen, röstskådespelet, kontrollen och miljöerna. Det har åldrats med värdighet. Mycket nöje!

Ja jag håller med, kameran är lite bångstyrig men annars så känns allt svinbra. Håller helt klart idag!

signatur

Medlem

Säsong 6 i The finals.

signatur

Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.

Medlem

Njuter just nu av en första genomspelning av The Last of Us: Part 1 till PC. Vilket spel så här långt.
Kommer varva med några rundor Marvel Rivals.

Medlem

Är helt beroende av Door Kickers 2.

Skribent
Skrivet av Kolsvart:

Minns att jag ville spela det när det kom men det blev aldrig så. Gillar det, det håller definitivt att spela i dagsläget!

Jag spelade det också efter ett tag efter det hade släppts. Var flera som talade varmt om det. När väl plockade upp det blev jag väldigt positivt överraskad.

signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Sitter och splashar sönder i PowerWash Simulator.

signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 + PS4 Pro | Xbox Series X + One X

ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Spelade klart Lords of the fallen från 2013 förra veckan. Fick mersmak och köpte Lord of the fallen (från2023?) och Jävlar va det sög. Försökte verkligen gilla det men det går bara inte. Så långt ifrån originalet det bara går och det var verkligen inte till det bättre.

Nu kör jag FarCry 5 istället 😬

Medlem

Helgen kommer bestå av Trails through daybreak 2 (PS5) samt Xenoblade X: Definitive edition (Switch).

Det senare orsakade att jag inte kom i säng förrän 04 natten till idag Så lär vara trött efter den här helgen är över

Downtown Nekketsu Story, blir det! Paus på Stardew.

1
Skriv svar