Starfield till PS5? Tecken har skymtats
Spekulationerna är igång.
#doom-the-dark-ages, #forza-horizon-5, #indiana-jones, #ps5, #starfield, #xbox-series
Mota Olle i grind!
Dags att ta sin Mats ur skolan.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Dags att ta sin Mats ur skolan.
Ont är ej gott, förens något värre dyker upp.
Om så är fallet; Grattis PS5-ägare! Alltid kul att bra spel kan spelas på flera olika maskiner. Tycker det är ett spel värt att testa åtminstone!
Håller med
Det är inget 9-10/10 spel, det har sina brister, det är inget jag förnekar.
Men det är ett spel som ändå lyckas suga in och hålla fast en, jag tror jag är uppe i 600-700 timmar i det än så länge
Håller med
Men det är ett spel som ändå lyckas suga in och hålla fast en, jag tror jag är uppe i 600-700 timmar i det än så länge
Jag trodde det var ett spel man spelade klart och that's it. Vad är det för typ av endgame som håller dig kvar?
Jag trodde det var ett spel man spelade klart och that's it. Vad är det för typ av endgame som håller dig kvar?
Det har ju en ganska bra newgame+ feature där du utan att avslöja alltför mycket om du inte spelat det, kan låsa upp fler och bättre färdigheter till din karaktär och som bara kan låsas upp om du kör ng+.
Men för egen del är det inte det som håller mig kvar utan det är mycket skepps, basbyggande och utforskande av planeter och system som man annars inte besöker om man bara kör igenom dem större questsen.
Edit: sen har vi ju moddar också som gör spelet värd att återbesöka flera gånger om man gillar moddar
Håller med
Oj, 600 timmar. Vad är det som driver dig att spela? Är det upptäckarlusten eller att man bli beroende av att bygga nya skepp och baser hela tiden?
Memento Mori