Starfield till PS5? Tecken har skymtats

Robot
Medlem

Mota Olle i grind!

signatur

P4 3,2 Ghz, 2 Gb Ram, Radeon 9800 Pro

Medlem
Skrivet av Robostar:

Mota Olle i grind!

Dags att ta sin Mats ur skolan.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Dags att ta sin Mats ur skolan.

Ont är ej gott, förens något värre dyker upp.

Medlem

Starfield bad. 1up please

Medlem

Om så är fallet; Grattis PS5-ägare! Alltid kul att bra spel kan spelas på flera olika maskiner. Tycker det är ett spel värt att testa åtminstone!

signatur

Submission is for the weak

Medlem

Spelet har väl till stora delar floppat komersiellt, så kan nog vara klokt få ut det till fler format. Förväntar mig även en bärbar version till Switchen 2.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Om så är fallet; Grattis PS5-ägare! Alltid kul att bra spel kan spelas på flera olika maskiner. Tycker det är ett spel värt att testa åtminstone!

Håller med
Det är inget 9-10/10 spel, det har sina brister, det är inget jag förnekar.
Men det är ett spel som ändå lyckas suga in och hålla fast en, jag tror jag är uppe i 600-700 timmar i det än så länge

Medlem

Grattis PS5-ägare. (OBS! Ironi.)

Redaktör
Ponny

Som jag sagt förut: älskade åbäke. Starfield har sina sprickor, men också styrkor. Kul för PS5-kramarna om dom också får chansen!

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av blackidus:

Håller med
Men det är ett spel som ändå lyckas suga in och hålla fast en, jag tror jag är uppe i 600-700 timmar i det än så länge

Jag trodde det var ett spel man spelade klart och that's it. Vad är det för typ av endgame som håller dig kvar?

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Jag trodde det var ett spel man spelade klart och that's it. Vad är det för typ av endgame som håller dig kvar?

Det har ju en ganska bra newgame+ feature där du utan att avslöja alltför mycket om du inte spelat det, kan låsa upp fler och bättre färdigheter till din karaktär och som bara kan låsas upp om du kör ng+.

Men för egen del är det inte det som håller mig kvar utan det är mycket skepps, basbyggande och utforskande av planeter och system som man annars inte besöker om man bara kör igenom dem större questsen.

Edit: sen har vi ju moddar också som gör spelet värd att återbesöka flera gånger om man gillar moddar

Medlem

Kul för alla PS-ägare som inte också äger en Xbox eller pc! Jag älskade spelet!

Medlem

Dom borde ha släppt det samtidigt på PS5. Undrar hur mycket försäljning det ger nu senare.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av blackidus:

Håller med

Oj, 600 timmar. Vad är det som driver dig att spela? Är det upptäckarlusten eller att man bli beroende av att bygga nya skepp och baser hela tiden?

signatur

Memento Mori

1
Skriv svar