Tema tangentbord

Boom! Det är spelhelg – vad spelar du?

Medlem

Blir nog lite Far Cry 5 och The Crew Motorfest

Medlem

No mans sky, ska bara fixa det där, hämta den grejen och ja just, ordna till det också. Bara lite till nu 😅 sen kanske jag spelar nåt annat, eller mer Nms.

Medlem
Skrivet av bloodshed:

Är 70h in i min Kingdome Come deliverance 1 genomspelning. Vet inte alls hur långt jag kommit i spelet då jag precis konverterat till munk i jakten på elakingar. Fantastiskt spel och ser fram emot att spela tvåan när jag väl lyckats köpa ett nytt grafikkort!

Du gör ändå helt rätt i att spela 1:an först. Verkar vara många som hoppar in i 2:an direkt. Det är lite som att endast se Return of the King. Visst, man kan kolla någon Youtube-video som sammanfattar 1:an, men storyn med plot-twists ska man uppleva själv. Punkt.

Själv spelar jag mest Civ VII och ser fram emot första rundan med polarna.

signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Jag ska fortsätta med Metal Gear Solid V. Jag har klarat storyn, men har lite mer kvar som jag vill göra färdigt.

Medlem

Tanken var att ge Avowed en ärlig chans men det blev inte många minuter alls i den världen, så det får bli Infinite Wealth istället

Medlem

Nu spelas det gammalt hederligt snes.. metal marines ☠️

signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 2 |

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Tanken var att ge Avowed en ärlig chans men det blev inte många minuter alls i den världen, så det får bli Infinite Wealth istället

Varför blev det inte många minuter alls i den världen? Gav du den en ärlig chans? 😎

Hmm...tror det blir att fortsätta kämpa mig igenom endgame i Granblue Fantasy: Relink denna helg.
Sedan lär mina nätter spenderas med Balatro på Switch.
Tror även att jag kommer fortsätta spela antingen Star Wars Jedi: Survivor elr Tales of Graces f Remastered.

Medlem

Trails through daybreak 2 (PS5)

Medlem
Skrivet av jaicoas:

Varför blev det inte många minuter alls i den världen? Gav du den en ärlig chans? 😎

Enda anledningen jag kan komma på är för dålig dator, eller att man inte gillar dialoger i spel. Tog inte många sekunder innan man var fast. Och då menar jag speciellt världen som är ett riktigt dragplåster. Allt annat bra är bara en bonus

Medlem

Jag satsar på att minska på konsumtionen och öka på produktionen, så sitter med UE 5 i helgen.

Medlem

Jag spelade ut Enchanted Portals, jävligt frustrerande emellanåt

12
Skriv svar