Tema tangentbord

Xbox Game Pass - Februari 2025 - Part 1

Ambassadör
Xbox
Xbox Game Pass - Februari 2025 - Part 1

Ny månad, nya spel till Game Pass! Den här gången så klart frontat av det hett efterlängtade Avowed från Obsidian som äntligen är på gång. Dags att återvända till Pillars of Eternity-världen Eora! I övrigt inte jättemycket den här fjortondagarsperioden, men det blir mer amerikansk fotboll med Madden NFL 25 via EA Play så här lagom till Super Bowl och så återvänder Kingdom Two Crowns till tjänsten.

Några spel tar också klivet över till Standard och blir tillgängliga för de med en billigare sub: Starfield, Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes och Another Crab's Treasure.

Förra månadens tillskott:
Xbox Game Pass - Januari 2025 - Part 1
Xbox Game Pass - Januari 2025 - Part 2

Nya titlar:

Madden NFL 25 (6 feb, konsol+PC+cloud)

Kingdom Two Crowns (13 feb, konsol+cloud)

Avowed (18 feb, Series X|S+PC+cloud)

Som vanligt så lämnar några spel tjänsten, för den här gången. Den 15 feb: A Little to the Left, Bloodstained Ritual of the Night, EA Sports UFC 3, Indivisible, Merge and Blade, Return to Grace, Tales of Arise.

Xbox Game Pass

#game-pass #xbox #pc #cloud-gaming #nyhetstips

signatur

Jump in.

Medlem

Tack för sammanfattningen!

Hur länge har du gjort detta nu om man får fråga?

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Avowed ser jag fram emot att få spela. Varit sugen på det länge nu. Gillar Obsidians Fallout New Vegas och The Outer Worlds. Finns det några datum för The Outer Worlds 2 än? Det skulle väl släppas i sista kvartalet av 2025 som jag har uppfattat det?

Medlem

Ska bli intressant att se hur Avowed tas emot.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skrivet av Freakon:

Verkligen, känner att det kan bli lite hur som helst just nu men är försiktigt positiv. Vill verkligen ha fler Elder Scrolls-likes om man får kalla det det.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

Verkligen, känner att det kan bli lite hur som helst just nu men är försiktigt positiv. Vill verkligen ha fler Elder Scrolls-likes om man får kalla det det.

Känner samma sak. The Outer Worlds kittlade den nerven men inte tillräckligt. Potentialen finns så jag håller tummarna.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Kossan-Mu:

Tack för sammanfattningen!

Hur länge har du gjort detta nu om man får fråga?

Var tvungen att tänka efter lite, men runt 6 år blir det nog... Jisses, var tar tiden vägen?! Fastnade för Game Pass tidigt, och har hängt med sedan starten.

Skrivet av John_Holme:

Avowed ser jag fram emot att få spela. Varit sugen på det länge nu. Gillar Obsidians Fallout New Vegas och The Outer Worlds. Finns det några datum för The Outer Worlds 2 än? Det skulle väl släppas i sista kvartalet av 2025 som jag har uppfattat det?

Jag drog igång Pillars of Eternity 2: Deadfire för en ny genomspelning innan Avowed, var längesedan jag spelade och vill komma in i världen igen. Riktigt sugen på Avowed nu jag med!

Inga specifika datum för The Outer Worlds 2 mer än "2025" än så länge. Alla räknar med till hösten någon gång, beror väl som vanligt nu på hur andra spel faller in i schemat också.

signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Var tvungen att tänka efter lite, men runt 6 år blir det nog... Jisses, var tar tiden vägen?! Fastnade för Game Pass tidigt, och har hängt med sedan starten.

Jag drog igång Pillars of Eternity 2: Deadfire för en ny genomspelning innan Avowed, var längesedan jag spelade och vill komma in i världen igen. Riktigt sugen på Avowed nu jag med!

Inga specifika datum för The Outer Worlds 2 mer än "2025" än så länge. Alla räknar med till hösten någon gång, beror väl som vanligt nu på hur andra spel faller in i schemat också.

Jo Game pass e bland det bästa som hänt spelvärlden om man frågar mig! Billigt och det blir lätt att testa grejer som är lite utanför ens vanliga zon, så att säga.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem

Tack för det snabba inlägget och Avowed är det spel som sticker ut mest här
Men är lite sugen på att köpa det även fast jag har game pass, har hittills inte blivit besviken på ett Obsidian-spel (om man inte räknar dungeon siege 3 då).

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Jag har avslutat mitt Game Pass. Visst, sjukt prisvärt . . . ibland, men det blir bara stressigt i längden. Har dessutom flera hundra spel på STEAM och Epic, man behöver inte köpa mer.

Det enda spel jag vill ha till modermodemet nu är "Bloodborne".

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Freakon:

Kommer nog floppa som dragon age

Redaktör
Ponny

Avowed känns lite som en dark horse. Det kan bli okej. Det kan bli enormt bra. Det var ett tag sedan som Obsidian gjorde ett spel med riktig "oomph". Dags nu?

signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar