Ninja Gaiden 4 är Microsofts hemliga spel
Jag hade hellre sett att Platinum gjorde Metal Gear Rising 2 men detta kan nog också bli bra.
Min enda erfarenhet av (3D) Ninja Gaiden är någon demo på PS3-tiden som var smått ospelbar då kameran var inverterad och det gick inte att ändra. Drog man spaken åt vänster tittade man åt höger.
Spännande. Ska nog ta tag i tvåan vid tillfälle i alla fall. Inte spelat moderna Ninja Gaiden sedan jag dog förtielva gånger på första bossen på Ninja Gaiden 1 på Xbox och gav upp. Spelade bara lite hemma hos en kompis, hade aldrig X-Box själv (Playstation ftw ).
Samurajen på bron va? Den jäveln var ingen lek. 😅
"Writer and Fighter"
Ghostrunner i tredjeperson alltså!
Jag reagerade på det där, är det samma motor? Liknande texturer och sätt att spela på men ja.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Spelat ett par timmar. För mig är detta en stor besvikelse. De kallar det black. Vilket borde vara en förbättrad version av Vanilla kan jag tycka. Men det jag ser hittills är mest en uppsnyggning av den nurfade och halv-slaktade versionen (sigma versionen) av spelet.
Dock ett bra spel. Många gillar Sigmaversionen. Så det går väl ändå att rekomendera. Men för mig är inte detta Ninja Gaiden på riktigt. Lite bekymrad över NG4 personligen nu men det kommer säkert bli kul.
Spelat ett par timmar. För mig är detta en stor besvikelse. De kallar det black. Vilket borde vara en förbättrad version av Vanilla kan jag tycka. Men det jag ser hittills är mest en uppsnyggning av den nurfade och halv-slaktade versionen (sigma versionen) av spelet.
Dock ett bra spel. Många gillar Sigmaversionen. Så det går väl ändå att rekomendera. Men för mig är inte detta Ninja Gaiden på riktigt. Lite bekymrad över NG4 personligen nu men det kommer säkert bli kul.
Gillar verkligen många Sigma-versionen? Tycker mig mest ha läst negativt om den genom åren.
Ännu en dag i paradiset.
Och eftersom det är Xbox Games Publishing. Är det första part.
Har denna termen fått annat innebörd plötsligt? Microsoft utvecklar inte spelet och äger inte heller någon av studiorna. De äger inte ens IP:t. De är bara utgivare? Förvirrande. (Ja, jag har sett Greenbergs svar till Colt Eastwood).
Gillar verkligen många Sigma-versionen? Tycker mig mest ha läst negativt om den genom åren.
Delade meningar. De tog bort och gjorde om några delar i orginalet som var riktigt dåligt i OG. Det är nog alla överens om. Samtidigt tog de bort en del saker som många gillade. T ex fiendemängden, del avårighetsgraden och vissa extramissions t ex. Test of Valor. De lade till t ex. de 3 waifu banorna.
OG NG 2 ett ofärdigt spel med en del riktigt dåliga sektioner men samtidig många otroligt bra peaks. Sigma slätade ut dalarna (bra) men kapade bort topparna (synd). Det jag och en del andra tycker var Peaks i OG är det inte alla som helt håller med om heller. Smaksak.
Har denna termen fått annat innebörd plötsligt? Microsoft utvecklar inte spelet och äger inte heller någon av studiorna. De äger inte ens IP:t. De är bara utgivare? Förvirrande. (Ja, jag har sett Greenbergs svar till Colt Eastwood).
Ja. Xbox står för finansiering. Xbox Game Studios Publishing står för utgivning. Det är ett Xbox first party spel. Kan sträcka mig till Second party spel. Men det är mera first party. Då XboxP3 besökte studiorna och detta är resultatet. Istället för att studiorna pitcha ett spel för Xbox.
Ja. Xbox står för finansiering. Xbox Game Studios Publishing står för utgivning. Det är ett Xbox first party spel. Kan sträcka mig till Second party spel. Men det är mera first party. Då XboxP3 besökte studiorna och detta är resultatet. Istället för att studiorna pitcha ett spel för Xbox.
Ja iofs, om de stå för finansieringen. Antar att exempelvis Bayonetta 2 då var ett Nintendo first party då också (ett exempel jag kom att tänka på på rak arm). Tack för svar!