En rad PS5-tillbehör släpps i midnattssvart

Robot
En rad PS5-tillbehör släpps i midnattssvart

Däribland PS Portal och Dualsense Edge.

#dualsense, #playstation-5, #ps-portal

Midnattssvart -- när Dale Cooper själv får välja.

Medlem

Tydligen finns det 134 nyanser av svart, man lär sig nåt nytt varje dag.

Medlem

Läckert. Kanske får bli ett stycke svart DS edge.

Medlem

@Redstar
Ja t.ex Vanta black som synes på bilden.

Den absorberar 99.8% av allt ljus och det finns ännu mörkare varianter som når 99.95%
Vore coolt om det blev komersiellt men kostar tydligen ruskigt mycket att framställa

Man kan ju hoppas att Sony släpper midnattssvarta sidoskal till PS5 Pro snart då.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Det var så dags...efter 4 år...

Skrivet av Fatmajk:

Det var så dags...efter 4 år...

Varken PS Portal, Dualsense Edge, Pulse-snäckorna eller Pulse Elite-headsetet är 4 år gamla.
Tidigare har det funnits både svarta skal och svarta handkontroller.

signatur

Medlem

Jag har camouflagecovers på min Ps5 men dessa är väldigt läckra och jag älskar svarta konsoler och tillbehör så habegärets väcks helt klart 😍

Medlem

Hur är det nu man säger? Once you go black you never go back?

signatur
Medlem
Skrivet av Majorkraft:

@Redstar
<Uppladdad bildlänk>
Den absorberar 99.8% av allt ljus och det finns ännu mörkare varianter som når 99.95%
Vore coolt om det blev komersiellt men kostar tydligen ruskigt mycket att framställa

Ser nästan ut som att du handritat det där i Paint.

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Man kan ju hoppas att Sony släpper midnattssvarta sidoskal till PS5 Pro snart då.

Ja, missed opportunity att inte göra det i samma veva och få lite hype samtidigt! Men kommer förhoppningsvis förr eller senare!

Medlem

Dags att släppa konsol och tillbehör i Gamecube-lila.

Medlem
Skrivet av Majorkraft:

@Redstar
<Uppladdad bildlänk>

Var det inte en väldans diskussion om rättigheter kring vanta black?

Har för mig att det finns ett annat märke som har gjort sin egna ’vanta black’. Mest för att skapa en produkt för alla. Minns inte namnet på företaget/färgen. Men den har en mycket lägre prislapp och visade sig vara nästan lika bra som vanta black.

Skrivet av kebbe:

Dags att släppa konsol och tillbehör i Gamecube-lila.

Galactic Purple är det närmaste man kan komma.

signatur

Skrivet av MrStrange:

Hur är det nu man säger? Once you go black you never go back?

💯 😅😂

Medlem
Skrivet av Freffo:

Var det inte en väldans diskussion om rättigheter kring vanta black?

Har för mig att det finns ett annat märke som har gjort sin egna ’vanta black’. Mest för att skapa en produkt för alla. Minns inte namnet på företaget/färgen. Men den har en mycket lägre prislapp och visade sig vara nästan lika bra som vanta black.

Finns säkerligen en uppsjö av liknande produkter men har inte grottat ner mig i det, bara sett bilder och tänkt oj det kan inte vara äkta och sen kollat några videos och blivit bevisad motsatsen typ.

1
Skriv svar