En rad PS5-tillbehör släpps i midnattssvart
Det var så dags...efter 4 år...
Varken PS Portal, Dualsense Edge, Pulse-snäckorna eller Pulse Elite-headsetet är 4 år gamla.
Tidigare har det funnits både svarta skal och svarta handkontroller.
00:00:02:42
Hur är det nu man säger? Once you go black you never go back?
@Redstar
Ja t.ex Vanta black som synes på bilden.
<Uppladdad bildlänk>
Den absorberar 99.8% av allt ljus och det finns ännu mörkare varianter som når 99.95%
Vore coolt om det blev komersiellt men kostar tydligen ruskigt mycket att framställa
Ser nästan ut som att du handritat det där i Paint.
Man kan ju hoppas att Sony släpper midnattssvarta sidoskal till PS5 Pro snart då.
Ja, missed opportunity att inte göra det i samma veva och få lite hype samtidigt! Men kommer förhoppningsvis förr eller senare!
@Redstar
Ja t.ex Vanta black som synes på bilden.
<Uppladdad bildlänk>
Den absorberar 99.8% av allt ljus och det finns ännu mörkare varianter som når 99.95%
Vore coolt om det blev komersiellt men kostar tydligen ruskigt mycket att framställa
Var det inte en väldans diskussion om rättigheter kring vanta black?
Har för mig att det finns ett annat märke som har gjort sin egna ’vanta black’. Mest för att skapa en produkt för alla. Minns inte namnet på företaget/färgen. Men den har en mycket lägre prislapp och visade sig vara nästan lika bra som vanta black.
Dags att släppa konsol och tillbehör i Gamecube-lila.
Galactic Purple är det närmaste man kan komma.
00:00:02:42
Hur är det nu man säger? Once you go black you never go back?
💯 😅😂
Var det inte en väldans diskussion om rättigheter kring vanta black?
Har för mig att det finns ett annat märke som har gjort sin egna ’vanta black’. Mest för att skapa en produkt för alla. Minns inte namnet på företaget/färgen. Men den har en mycket lägre prislapp och visade sig vara nästan lika bra som vanta black.
Finns säkerligen en uppsjö av liknande produkter men har inte grottat ner mig i det, bara sett bilder och tänkt oj det kan inte vara äkta och sen kollat några videos och blivit bevisad motsatsen typ.